Pagrindinės gabentos prekės buvo mineralinis kuras, skalūnai ir trąšos, rašoma bendrovės paskelbtame pranešime.
Pasak pranešime cituojamo bendrovės vadovo Kaido Zimmermanno, Rusijos karas prieš Ukrainą „paliko savo žymę ant“ įvairių sektorių, įskaitant geležinkelių infrastruktūros valdymą.
„Dėl sankcijų pernai mūsų [geležinkelių] infrastruktūroje labiausiai sumažėjo tranzito krovinių srautas. Tačiau padrąsina tai, kad atsigavo skalūnų vežimas. Be to, palyginti su koronaviruso laikotarpiu, gerokai padidėjo keleivių vežimo apimtys“, – sakė jis.
Tranzitinių krovinių pernai, palyginti su 2021 metais, sumažėjo 59 proc. iki kiek daugiau nei 3,9 mln. tonų.
Tuo tarpu vietos krovinių srautas palyginamuoju laikotarpiu padidėjo 46 proc. iki beveik 2,6 mln. tonų.
Konteinerių pervežta 60 tūkst. TEU vienetų – 6 proc. daugiau negu metais anksčiau.
Keleivių įlaipinimų į vietiniais maršrutais kursuojančius traukinius skaičius, palyginti su 2021-aisiais, padidėjo 17 proc. iki daugiau kaip 7,1 milijono.