• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors dažnai lėktuvu skraidantys keleiviai gali rinktis vietą prie praėjimo, vidurinę sėdynę arba sėdynę prie lango, pirmasis jų pasirinkimas gali būti ne pats geriausias variantas, kai skrydis yra neramus. Po to, kai padažnėjo gąsdinančių turbulencijos epizodų, daug aviacijos ekspertų pasisakė, dalydamiesi saugos protokolais ir geriausiomis vietomis skrydžio metu, skelbia portalas „Independent“.

Nors dažnai lėktuvu skraidantys keleiviai gali rinktis vietą prie praėjimo, vidurinę sėdynę arba sėdynę prie lango, pirmasis jų pasirinkimas gali būti ne pats geriausias variantas, kai skrydis yra neramus. Po to, kai padažnėjo gąsdinančių turbulencijos epizodų, daug aviacijos ekspertų pasisakė, dalydamiesi saugos protokolais ir geriausiomis vietomis skrydžio metu, skelbia portalas „Independent“.

REKLAMA

2024 m. gegužės 21 d. „Boeing 777“ lėktuve, skridusiame iš Londono Hitrou oro uosto į Singapūrą, keleivis tragiškai mirė nuo širdies smūgio, kuris jį ištiko 19 sekundžių trukusios itin stiprios turbulencijos metu. Miręs 73 metų britas Geoffas Kitchenas skrido oro bendrovės „Singapore Airlines“ reisu SQ321, kai lėktuvas per 4,6 sekundės nukrito 178 metrus. G. Kitchenas buvo vienintelis žuvęs keleivis, tačiau kiti keleiviai, įskaitant įgulos narius, ryte vykusio skrydžio metu buvo sunkiai sužeisti.

Svarbiausia – segėti saugos diržą

„Dažnai sėdint lėktuvo gale jaučiamas mažesnis stabilumas, tačiau, priklausomai nuo oro judėjimo, skrydis gali būti kitoks“, – „Fox Business“ aiškino „American Airlines“ kapitonas Dennis Tajeris.

REKLAMA
REKLAMA

„Sparnai yra arčiau lėktuvo svorio centro, – sakė jis birželio 2 d. straipsnyje. – Todėl sėdint prie sparnų gali jaustis mažesnė turbulencija nei prie lėktuvo uodegos, kur labiausiai jaučiamas vertikalus poveikis“.

REKLAMA

Pasak D. Tajerio, saugiausias sprendimas, kurį gali priimti keleivis, yra segėti saugos diržą.

„Saugos diržų segėjimas yra skirtumas tarp saugumo ir sužeidimų“, – pridūrė jis.

Patarimai labiau tinka, kai turbulencija silpna

Tačiau tiems, kurie domisi geriausiomis sėdėjimo vietomis, „The Points Guy“ vyresnysis aviacijos verslo žurnalistas Davidas Slotnickas pažymėjo, kad šie patarimai daugiausia taikomi esant nedidelei turbulencijai.

REKLAMA
REKLAMA

„Skirtumai daugiausia skirti švelnesnei turbulencijai ir gali būti naudingi, jei jaučiate nerimą arba jus kamuoja judėjimo liga“, – sakė jis „Fox Business“.

Be D. Tajerio ir D. Slotnicko, vienas pilotas „TikTok“ atviravo apie savo rekomendacijas, kur sėdėti, jei nerimaujate dėl turbulencijos.

Patarimai skrendantiems lėktuvu

2023 m. gegužės mėnesio įraše pilotas Jimmy‘is Nicholsonas kreipėsi į savo sekėjus, siūlydamas jiems vengti lėktuvo galo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Lėktuvo priekyje patirsite mažiau turbulencijos. Galinėje dalyje bus šiek tiek daugiau neramumų, – skelbė jis. – Lėktuvo galinė dalis labiau svyruos. Priekis svyruos mažiau“.

„Sėskite lėktuvo priekyje“, – sakė J. Nicholsonas, kreipdamasis į visus, kurie lėktuvuose jaučiasi blogai.

Jis pridūrė: „Jei skrisdami jaučiatės blogai, ieškokite vizualinio orientyro. Taigi pažvelkite pro langą ir žiūrėkite į horizontą“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų