Kaip praneša Latvijos televizijos laidoje „4. Studija“, incidentas vienoje iš „Viada“ degalinių įvyko dar rugpjūčio mėnesį, kuomet šalį plovė itin smarkus lietus.
Tąkart 8 transporto priemonių savininkai, patys nežinodami, įpylė į savo automobilių bakus A95 benzino, kuris, iškritus gausiam lietui, susimaišė su vandeniu.
Po šio incidento keli automobiliai buvo nepataisomai sugadinti, o transporto priemonių savininkų kova dėl automobilių remonto ir išlaidų apmokėjimo užtruko bent keletą savaičių.
„Viada“ atstovai savo ruožtu apie pažeistą įmonės degalų saugyklą sužinojo tik po to, kai klientų, užsipylusių benzino, sumaišyto su vandeniu, automobilių varikliai užgeso.
„Aš užsipyliau benzino, nuvažiavau iki parduotuvės ir tada automobilis užgeso. Negalėjau jo užvesti“, – pasakojo su nemalonia situacija susidūrusi 2019 m. pagaminto „Dacia Duster“ automobilio savininkė Sigita.
Pasak jos, automobiliui taip pat vis dar galiojo gamintojo garantija, tačiau, nugabenus automobilį į „Dacia“ atstovybės servisą, darbuotojai negalėjo suprasti, kaip variklio skyriuje galėjo atsirasti vanduo.
Visgi vėliau, kaip pasakoja Sigita, paaiškėjo, kad po benzino įpylimo kuro bake atsirado priemaišų, šiuo atveju – vandens.
Savo ruožtu moteris kreipėsi į „Viada“ atstovus, kad jie paaiškintų, kodėl, užsipylus benzino, kuro bake atsirado priemaišų. Taip pat po kelių dienų ji sulaukė informacijos iš bendrovės draudikų, kad dėl šio incidento bus aiškinamasi.
Tąkart Sigita pajuto palengvėjimą, tačiau vėliau draudimo įmonės atstovams problema tapo pernelyg brangi ir nepatogi, todėl, nors moteris ir skambino draudimo atstovams ne kartą, į jos skambučius nebuvo atsiliepiama, o „Viada“ atstovai taip pat neatrašė į siunčiamas pretenzijas.
Kiek vėliau ji parašė elektroninį laišką „Viada“ valdybos pirmininkui. Tąkart Sigita vėl buvo išgirsta ir moteriai mėnesiui buvo išnuomotas kitas automobilis.
Tuo tarpu draudikas delsė atsakyti į klausimą, ar jos sugadintam „Dacia“ automobiliui bus pakeistas variklis. Be to, buvo paskaičiuota, kad tokių darbų kainą iš viso gali siekti 11 tūkst. eurų.
Sigita mano, kad jei „Viada“ draudikas nesutinka padengti išlaidų, tai yra bendrovės atsakomybė, t.y. „Viada“ atstovai turi atlyginti žalą.
„Automobilis stovi jau penkias savaites. Manau, kad jau prasidėjo negrįžtamas rūdžių procesas, o niekas nepadės išvalyti, išplauti [kuro bako]“, – teigė ji.
„Viada“ pripažino, kad kure buvo vandens
Kaip teigė Latvijos žurnalistams „Viada Baltija“ rinkodaros vadovas Kasparas Tupinšas, bendrovė pripažįsta, kad dėl gausaus lietaus A95 benzino talpykla buvo užteršta vandens nuotekomis. Pasak jo, taip nutiko dėl to, kad buvo pažeista kuro saugyklos dangčio sandarinimo detalė.
Skelbiama, kad į „Viada“ dėl į baką pripilto kuro, sumaišytu su vandeniu, iš viso kreipėsi 8 klientai. Teigiama, kad transporto priemonių savininkams draudimo įmonės atstovai turėtų išmokėti 28 tūkst. eurų siekiančią kompensaciją.
„Į kuro saugyklą pateko nedidelis kiekis vandens, tad tik 8 klientai, deja, susidūrė su šia sitaucija. Už tai bendrovė atsiprašo“, – kalbėjo K. Tupinš, pridurdamas, kad tokio pobūdžio žalos fiksuojamos labai retai.
Penkiems nukentėjusiems asmenims draudimo įmonės atstovas iš karto patvirtino, kad komepensacija bus skiriama. Tačiau Sigitos ir dar dėl kitų dviejų nukentėjusių transporto priemonių savininkų žalos atlyginimo klausimas užtruko.
Kaip teigė „Viada“ atstovas, taip atsitiko dėl to, kad, draudimo bendrovei sulaukus paslaugų sąmatos, paaiškėjo, kad kaina už sutvarkymą prilygsta paties automobilio vertei. Todėl draudimo įmonės atstovai pasiūlė išpirkti Sigitos automobilį, visgi klientė atsisakė tai padaryti.
Degalinių tinklo atstovas pridūrė, kad iš užterštas benzinas iš talpyklos buvo išpumpuotas ir utilizuotas, o nukentėjusiais klientei apmokėtos visos išlaidos už transporto priemonės taisymą.