Anot reguliuotojos, „Amazon France Logistique“ „pernelyg įkyriai“ stebėjo darbuotojų darbo eigą, visų pirma naudodama duomenis iš skaitytuvų siuntoms tvarkyti.
Taip buvo fiksuojamos daugiau kaip 10 minučių trukmės pertraukos ir atvejai, kai siuntos buvo sutvarkomos labai greitai (apytikriai per sekundę). CNIL manymu, tokia sekimo sistema perteklinė, nes ji galėjo versti darbuotojus pagrįsti kiekvieną pertrauką, jie patyrė nuolatinį spaudimą.
Be to nustatyta, kad „Amazon“ tinkamai neinformavo darbuotojų ir lankytojų apie vaizdo stebėjimo priemones, taip pažeisdama Europos Sąjungos bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą, kuris nustato griežtas taisykles įmonėms gauti sutikimą dėl asmeninės informacijos naudojimo, teigiama išvadose.
CNIL nusprendė skirti baudą atlikusi patikrinimus po to, kai šalies žiniasklaidoje pasirodė pranešimų apie darbo tvarką „Amazon“ sandėliuose, paveikusią kelis tūkstančius darbuotojų, gavusi kelių jų skundus.
Savo ruožtu „Amazon“ pareiškė kategoriškai nesutinkanti su bauda, pasiliekanti teisę apskųsti šį CNIL sprendimą.