Caroline Abbott (30) buvo susiruošusi savaitiniam apsipirkimui vietos prekybos centre Kembridžšyre, Didžiojoje Britanijoje, praėjusį penktadienį (sausio 29 dieną), kai į ją į prekybos centrą įeinančią su dviem aštuonerių ir trejų metų amžiaus vaikais sustabdė apsauginis.
Kai ji sulaukė savo eilės įeiti į parduotuvę, apsauginis jos paklausė, kur vaikų tėvas. Moteris pasakojo: „Apsauginis pareiškė, kad vaikams į parduotuvę eiti negalima ir kad juos turėčiau palikti lauke. Aš jam paaiškinau, kad esu vieniša mama, bet jis tvirtino, kad vaikai turėtų būti namie su tėčiu. Tuo tarpu už manęs žmonės toliau stovėjo eilėje.“
Caroline pasakoja, kad šioje situacijoje pasijuto „pažeminta“ ir teigia, nežinanti, ar dar kada nors grįš į šią parduotuvę. Tris vaikus auginanti mama, dirbanti vietos ligoninėje, sakė, kad nuo pandemijos pradžios iki šiol savaitinių apsipirkimų metu tokių problemų jai nekilo.
Moteris pasakojo: „Niekas nepasirenka būti vieniša mama ar tėčiu, ir aš tikrai nerizikuočiau savo vaikų sveikata, vesdamasi juos į parduotuvę, jei turėčiau galimybę to nedaryti.“
Kadangi mama dirba ligoninėje, vaikai eina į mokyklą nuo pirmadienio iki ketvirtadienio, tačiau mamos buvo paprašyta penktadieniais, kai ji nedirba, vaikus mokyti namuose. Visoje Didžiojoje Britanijoje prekybos centruose įvedami vis griežtesni ribojimai, stengiantis sustabdyti koronaviruso plitimą. Daugumoje privaloma dėvėti kaukes visiems, išskyrus tuos, kurie dėl sveikatos problemų to daryti negali. „Tesco“, „Asda“, „Sainsbury's“, „Morrisons“ ir kituose prekybos centruose neseniai įvesti ribojimai šeimoms prekintis kartus, kad nesiformuotų sambūriai.
Tačiau „Tesco“ tinklapyje raginama apsipirkti parduotuvėje, jei įmanoma, nes internetinė prekyba šiuo metu labai apkrauta. Caroline sako, kad stengiasi prekių iš prekybos centro internetu neužsisakinėti, kad tai galėtų padaryti tie, kuriems tokia paslauga būtina.
„Tesco“ vadybininkė Caroline paaiškino, kad šiuo atveju įsikišti negalėjo, nes apsaugos darbuotojai yra samdomi iš kitos kompanijos. Ji sakė: „Apsauginis mane pertraukinėjo, kai aš bandžiau paaiškinti situaciją. Manau, kad „Tesco“ vadybininkai turėtų geriau žiūrėti, ką samdo, nes šis žmogus vis tiek atstovauja jų prekės ženklą.“
Moteris pridūrė, kad jauniausia jos dukra turi kurtumo negalią, todėl jos be priežiūros palikti lauke ji negali. Kai Caroline elektroniniu paštu kreipėsi į „Tesco“ generalinį direktorių, klientų aptarnavimo specialistas jai atsakė su atsiprašymu ir patvirtino, kad tokio incidento neturėjo būti bei kad šis atvejis bus aiškinamasis su minėtu apsaugos darbuotoju, rašoma dailystar.co.uk.
„Tesco“ atstovas sakė: „Nuo pat pandemijos pradžios mes stengiamės užtikrinti, kad visi maisto įsigyti galėtų saugioje aplinkoje. Nors savo klientus raginame, kai įmanoma, apsipirkinėti po vieną, suprantame, kad kartais žmonėms reikia į parduotuvę atvykti su vaikais - mielai juos priimsime. Šiuo konkrečiu atveju įvyko klaida ir mes apgailestaujame, kad mūsų klientė turėjo patirti nemalonumų.“