Į trasą išleidę serijiniu būdu dar negaminamą, naują „Porsche Taycan“ versiją, bendrovės pasitikėjimą pelnęs vairuotojas Larsas Kernas, lenktynių trasą įveikė per rekordiškai greitą laiką – per 7 min. ir 07,55 sek.
Šis užfiksuotas laikas dabar leidžia „Porsche“ mėgautis ne tik greičiausio „Porsche“ elektromobilio, bet ir greičiausio sedano titulu Niurburgringo trasoje.
Anksčiau greičiausio sedano titulas priklausė JAV sukurtai ir pagamintai „Tesla Model S Plaid“. Šis elektromobilis lenktynių trasą buvo įveikęs per 7 min. ir 25,231 sek. Vertinant tik trasos įveikimo laiką, „Model S Plaid“ Niurburgringe greičiu prilygo „Audi RS3“, „BMW M5 Competition“ ar „Nissan GT-R“.
Įprastai, panašaus kalibro automobiliai trasos įveikimo laiką pagerina viena ar dvejomis sekundėmis, tačiau „Porsche“ savo varžovą iš JAV pranoko beveiki 18 sekundžių skirtumu, o tai – milžiniškas skirtumas.
Be to, naujoji „Porsche Taycan“ versija yra net 26 sekundėmis greitesnė už „Porsche Taycan Turbo S“ ir buvo vos 2,25 sekundės lėtesnė už įspūdingiausią šiuo metu gaminamą elektromobilį – „Rimac Nevera“.
Šiuo metu apie naująjį rekordininką žinoma nedaug. Automobilių pramonės koridoriuose spėliojama, jog naujoji versija bus pavadinta „Taycan Turbo GT“ vardu, o bendra elektrinės pavaros galia sieks 1 000 arklio galių.