2009 metais duris atvėrusios dirbtuvės siekė automobilių pasauliui pademonstruoti kaip galėtų atrodyti, kaip galėtų važiuoti ir kokius pojūčius turėtų sukelti išskirtinai tam tikrame laikotarpyje pagaminti, bet vėliau „Singer“ dirbtuvėse modifikuoti „Porsche“ automobiliai.
Pagal pirminį sumanymą, „Singer“ specializuojasi tik 1989 - 1994 pagamintų „Porsche 911“ automobilių tobulinimu. Mažiau „Porsche“ automobiliai besidomintiems – tai išskirtinai „964“ kartos modeliai, kurie naudotų „Porsche“ automobilių rinkoje pasižymi dar pakankamai mažomis kainomis ir nėra taip stipriai graibstomi kaip, pavyzdžiui, „993“ ar „930“.
Tad koks tas jubiliejinis modelis? Tai – 1990-ųjų metų gamybos „Porsche 911 Targa“. Šis automobilis buvo kruopščiai atrestauruotas, glaudžiai bendradarbiaujant su šio automobilio savininku.
„Singer“ dirbtuvėse jam buvo suteiktos iš anglies pluošto pagamintos kėbulo dalys. Automobilio salone taip pat buvo sumontuotos naujos sėdynės, kurių rėmas, vėlgi, buvo pagamintas iš anglies pluošto.
Pagrindiniu smuiku šiame automobilyje griežia „Singer“ inžinierių modifikuotas variklis.
Galinius „911“ ratus suka 4,0 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų atmosferinis variklis, kuris, išlaikant autentiškumą, buvo suporuotas su perrinkta 5 laipsnių mechanine pavarų dėže.
Vadovaujantis gamintojo pateikiamais duomenimis, šis motoras išvysto 390 arklio galių ir vairuotojui leidžia tachometro rodyklę laužti iki pat 9 000 aps/min, tad tik galite įsivaizduoti kokį nuostabų garso takelį jis skleidžia.
Akį džiuginančios restauracijos nėra pigios. „Singer“ nėra viena iš tų kompanijų, kuri leistų kiekvienam mirtingajam pažvelgti į bendrovės teikiamų paslaugų kainoraštį, tačiau „Singer“ paslaugomis pasinaudoję benzingalviai ne vieną kartą yra atskleidę, jog pradinė tokios restauracijos kaina siekia 350 tūkst. eurų.
Priklausomai nuo užsakovo pageidavimų, modifikacijų sudėtingumo ir gausios, „Singer“ paslaugų kaina gali išaugti iki net 1 mln. eurų.