Labiausiai susidomėjimas „Porsche“ automobiliais pernai augo Europoje, neskaitant Vokietijos rinkos, Europoje buvo parduoti 70 229 automobiliai arba 12 proc. daugiau nei 2022 m. Tuo tarpu vien Vokietijoje pernai parduoti 32 430 „Porsche” arba – 10 proc. daugiau nei lyginamuoju laikotarpiu.
Šiaurės Amerikoje 2023 m. buvo parduoti 86 059 „Porsche” automobiliai, tai yra 9 proc. daugiau nei tokiu pat laikotarpiu 2022 m., o užjūrio ir besivystančių šalių regione – 52 220 nauji „Porsche“ kūriniai arba 16 proc. daugiau nei 2022 m.
Populiariausi „Porsche“ modeliai pernai pasaulyje buvo SUV – „Porsche Cayenne“, kurių parduota net 87 553 vnt. ir „Porsche Macan“ – 87 355 vnt. Pastarųjų parduota tiek pat kiek ir 2022 m.
Tuo tarpu keturių durų sportinio sedano „Panamera“ modelių pardavimai siekia 34 020 vnt., „718 Boxster” ir „718 Cayman” – 20 518 vnt.
Daugiausiai, net 24 proc., lyginant su ankstesniais metais augo paklausa sportiniams dviejų durų „Porsche“ modeliams „911“. Jų visame pasaulyje buvo parduota 50 146 vnt. bei sportinių sedanų „Taycan“, kurių parduota 40 629 vnt. arba 17 proc. daugiau nei 2022 m.
„2024 metais daugiau nei bet kada daugiau dėmesio skirsime į vertę orientuotam augimui. Be to, šiais metais sportinių automobilių gerbėjų lauks kaip niekad daug naujienų, viena jų – net keturių „Porsche“ modelių atnaujinimai iš šešių“, – sako „Porsche AG“ pardavimų ir rinkodaros vykdomosios valdybos narys Detlev von Platen.