• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvoje sparčiai augant elektromobilių skaičiui, aktyviai formuojasi ir jų antrinė rinka. Tad vis dažniau kyla klausimas – pirkti naują ar naudotą?

Lietuvoje sparčiai augant elektromobilių skaičiui, aktyviai formuojasi ir jų antrinė rinka. Tad vis dažniau kyla klausimas – pirkti naują ar naudotą?

REKLAMA

Pasak „Ignitis ON“ elektromobilių tinklo plėtros vadovo Andriaus Šeršniovo, viskas prasideda nuo biudžeto. Šiandien galima rasti tiek nebrangių naujų modelių, tiek gerokai atpigusių naudotų – pavyzdžiui, prieš keletą metų 100 tūkst. eurų kainavęs elektromobilis dabar gali būti parduodamas už 30 tūkst.

Daugiau patarimų perkant naudotą automobilį – specialioje rubrikoje „Iš antrų rankų“

Vien šiemet Lietuvoje jau registruoti 1758 naudoti elektromobiliai. Bendrai šalyje važinėja per 18 tūkst. tokių transporto priemonių. Vis dėlto įmonėms dažnai labiau apsimoka nauji modeliai, nes jie leidžia susigrąžinti PVM ir gauti valstybės paramą.

REKLAMA
REKLAMA

Keliauti toliau – su naujesniu modeliu

Kasdienėms kelionėms mieste pakaks ir senesnio elektromobilio, tačiau tolimoms išvykoms geriau rinktis naujesnį – su didesne (bent 70 kWh) baterija, geresniu įkrovimo greičiu ir platesniu funkcionalumu.

REKLAMA

Nors „Ignitis ON“ tinkle Baltijos šalyse jau veikia per 1300 įkrovimo prieigų, senesni modeliai reikalauja daugiau laiko ir planavimo. O naujesni – leidžia keliauti sklandžiau.

Į ką atkreipti dėmesį perkant naudotą?

Naudoto elektromobilio kaina – patraukli, tačiau prieš įsigyjant būtina patikrinti ridą, baterijos likutinę talpą ir garantiją. Jeigu baterijos būklė kritusi daugiau nei 20 %, toks pirkinys turėtų kelti abejonių.

REKLAMA
REKLAMA

A. Šeršniovas rekomenduoja pasikonsultuoti su specialistu – patikra gali atskleisti ne tik programinės įrangos, bet ir mechaninius defektus. Mat detalių antrinėje rinkoje kol kas dar mažai, o remontas – brangus.

Kodėl elektromobilis – protingas pasirinkimas?

Net ir paprastas 100 km kelionės įkrovimas „Ignitis ON“ tinkle gali kainuoti apie 8 eurus. Prie to prisideda ir kiti veiksniai: didėjantys mokesčiai vidaus degimo varikliams, brangstantys degalai ir visuomenės siekis važiuoti tvariau.

„Tvarkingas elektromobilis leis ilgai nesilankyti servise, o žemas eksploatacijos išlaidas derins su šiuolaikiniais vairavimo standartais“, – reziumuoja A. Šeršniovas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų