Išvaizdūs, nemažą raumenų masę užsiauginę SUV automobiliai sieks vėl pasiūlyti segmente neregėtą dinamiką bei išskirtinį garso takelį – savybes, dėl kurių „AMG“ padalinio kūriniai iki šių dienų yra taip gerai vertinami.
Deja, šiuos stebuklingus dalykus naujieji „AMG“ atstovai darys į pagalbą pasitelkdami ne didingą V8 ar santūresnę V6 jėgainę. Kaip ir neseniai pristatyta C klasės „AMG“ modelių gama, „AMG GLC Coupé“ naudosis 2,0 litrų, 4 cilindrų benzininio variklio teikiama pagalba.
Kaip ir anksčiau, „Mercedes-Benz“ leis rinktis iš dviejų „AMG GLC Coupé“ modelio versijų: „GLC 43 4Matic Coupé“ ir „GLC 63 S E PERFORMANCE Coupé“. Deja, nepriklausomai nuo to, abudu modeliai bus komplektuojami su tokiu pačiu 2,0 litrų darbinio tūrio, 4 cilindrų benzininiu varikliu.
„GLC 43 4Matic Coupé“ versijoje esantis variklis generuos 421 arklio galią ir 500 Nm sukimo momentą. Priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo, „Mild-Hybrid“ pavara suteiks papildomą 14 arklio galių pliūpsnį.
Gamintojas skelbia, jog „GLC 43 4Matic Coupé“ iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,8 sekundės bei pasiekia didžiausią 250 km/val. maksimalų greitį.
Tuo tarpu maksimalią „AMG“ dinamikos dozę siekiantys patirti vairuotojai turės pasirinkti „GLC 63 S E PERFORMANCE Coupé“ versiją. Joje tūnos 680 arklio galių ir 1020 Nm sukimo momentą išvystanti hibridinė pavara, kurios dėka automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 3,5 sekundės.
Ant galinės ašies sumontuotas elektros motoras generuoja 204 arklio galių. Jis veikia su atskira dviejų laipsnių pavarų dėže ir elektronikos valdomu riboto praslydimo diferencialu. Toks inžinierinis sprendimas buvo pasirinktas siekiant užtikrinti, jog ant galinės ašies sumontuotas elektros variklis galėtų akimirksniu suteikti papildomą impulsą pajudant iš vietos, greitėjant ar lenkiant.
Hibridinę pavarą šioje versijoje galima išnaudoti ne tik įspūdingos dinamikos tikslais. Gamintojas tikina, jog su pilnai įkrauta baterija automobilis galės įveikti maždaug 12 kilometrų distanciją naudodamas tik elektros pavarą.
„Mercedes-Benz“ tikina, jog elektros variklio galią galima išnaudoti bet kada. Ne tik važiuojant tiesiojoje.
Jeigu galinė ašis pradeda slysti, elektros variklio varomoji jėga perduodama ir priekiniams ratams, kad būtų užtikrintas didesnis sukibimas.
„Mercedes-Benz“ taip pat pabrėžia, jog hibridinė pavara taip pat padeda efektyviau valdyti automobilio dinamiką, daugelyje situacijų paliekant elektroninę stabilumo sistemą kažkur užsklandoje.
Jeigu vienas iš ratų pradeda prarasti sukibimą su kelio danga, sistema automatiškai sumažina elektrinės pavaros sukimo momentą, kuris perduodamas ratui per galinį diferencialą. Tokio sprendimo privalumas – vidaus degimo variklis gali toliau veikti reikiamu pajėgumu, išlaikant automobilio manevringumą ir efektyvumą. Be to, energija, kuri kitu atveju būtų iššvaistyta stabdant, gali būti panaudota baterijai įkrauti.