B segmentui priskiriamas elektrinis miesto mažylis „Renault 5 E-Tech electric“ atiduoda duoklę kultiniam prancūzų gamintojo modeliui „Renault 5 Turbo“.
Pažvelgus į jį, neabejotinai pirmiausia į akis krenta naujojo kūrinio dizainas. Jis iškart sudomins tuos, kurie atpažįsta originalaus ikoniškojo modelio bruožus. Nors naujiena taip pat neliks nepastebėta ir tarp jaunesnės auditorijos, kurią traukia automobilio modernumas ir pritaikymo galimybės.
„Būtų buvę beprasmiška iš naujo atgaivinti „Renault 5“ nesugrąžinant jo originalumo, popkūltūros ikonos statuso ir populiarumo auros – juk visa tai atliepė to meto aktualijas. Negana to, elektrinis „Renault 5 E-Tech electric“ sukurtas būti ekonomiškas, ypač kelyje, ir smagus vairuoti, kad palengvintų kasdienį gyvenimą“, – sako Mindaugas Plukys, „Renault“ viešųjų ryšių ir komunikacijos koordinatorius Baltijos šalyse.
„Renault 5 E-Tech electric“ užtikrina neprilygstamą vairavimo patirtį ir siūlo itin platų įrangos spektrą, kuris užtikrins dar didesnį tiek vairuotojų, tiek keleivių komfortą. Pavyzdžiui, elektromobilyje integruota „OpenR Link“ sistema su „Google“ paslaugų paketu, taip pat „Reno“ avataras, V2G (angl. vehicle-to-grid) energijos tiekimo į tinklą funkcija, „Plug & Charge DC“ įkrovimas ir kt.
Elektrinis „Renault 5 E-Tech“ yra pirmasis automobilis, pagamintas ant naujosios „AmpR Small“ platformos (buvusios CMF-B EV). Kelių grandžių galinė pakaba, paprastai sutinkama tik aukštesnių rinkos segmentų transporto priemonėse, prisideda prie stabilumo ir sukibimo su keliu.
Dviejų tipų baterijos ir gausi įranga
„Renault 5 E-Tech electric“ pirkėjams siūlomas su dviem skirtingomis jėgainėmis, atitinkančiomis kiekvieno poreikius. Pirmoji aprūpinta 40 kWh ličio jonų baterija su 120 AG varikliu, kurios nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP siekia iki 300 km. Antroji – 52 kWh ličio jonų baterija su 150 AG varikliu, kurios nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP siekia iki 400 km. Abi baterijos gaminamos su šilumos siurbliu, kuris valdo šilumines baterijos sąlygas, užtikrindamas geresnį veikimą ir įkrovimo procesą.
Elektrinis „Renault 5 E-Tech electric“ pirkėjams siūlomas trijų komplektacijos lygių: „Evolution“, „Techno“ ir „Iconic cinq“. Visos versijos standartiškai tiekiamos su 18 colių ratlankiais, 10,1 colio centriniu ekranu, laisvų rankų įranga, „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ suderinamumu, elektriniu rankiniu stabdžiu ir LED priekiniais žibintais su automatiniu tolimųjų šviesų perjungikliu.
Renault 5 Kainos ir speciali „Roland Garros“ versija
„Renault 5 E-Tech electric“ kaina Lietuvoje ir Latvijoje prasideda nuo 27 290 eurų, Estijoje – nuo 27 490 eurų.
2025 m. „Renault 5 E-Tech electric“ asortimentas toliau bus plečiamas. Kitąmet bus galima įsigyti specialios serijos „Roland-Garros“ – aukščiausio lygio komplektaciją su gausia įranga ir funkcijomis.
„Renault 5 e-Tech“ elektromobilio kainos Lietuvoje:
- Renault 5 EV40 120 „Urban Range“ – nuo 27 290 eur
- Renault 5 EV52 150 „Comfort Range“ – nuo 32 190 eur