Rekordinė kelionė prasidėjo Umling La perėjoje, aukščiausiame Indijos taške, esančiame 5 799 metrų aukštyje virš jūros lygio. Tuo tarpu galutinis kelionės tikslas buvo Kuttanadas, esantis 3 metrais žemiau jūros lygio. Trumpai tariant – elektromobilis sugebėjo įveikti didžiausią aukščio skirtumą.
Per 14 dienų buvo įveikta daugiau nei 4 900 kilometrų ilgio trasa, kurios metu elektromobiliui teko susidurti su itin sudėtingomis sąlygomis – nuo apledėjusių kalnų kelių Himalajuose iki tropinio karščio ir drėgmės pietuose.
„Naujasis „Hyundai Ioniq 5“ dar kartą įrodė, kad elektromobiliai gali būti ne tik tvarūs, bet ir išskirtinai ištvermingi“, – džiaugėsi „Hyundai“ padalinio vadovas Indijoje.
„Šis pasiekimas – tai ne tik įrodymas, kad „Ioniq 5“ gali susidoroti su ekstremaliausiomis sąlygomis, bet ir „Hyundai“ ambicijų atspindys.
Gamintojas nuosekliai siekia ne tik kurti pažangius elektromobilius, bet ir formuoti naujus rinkos standartus. Rekordas puikiai įkūnija „Hyundai“ filosofiją – siekti pažangos, kuri būtų naudinga žmonėms ir planetai“, – pridūrė Unsoo Kim.
„Hyundai“ tvirtina, kad šį milžinišką atstumą įveikė naudodami visiškai standartinę „IONIQ 5“ modelio versiją, turinčią 72,6 kWh talpos bateriją.
Gamintojas deklaruoja, kad „IONIQ 5“ su pilna baterijos įkrova gali įveikti iki 460 kilometrų siekiantį atstumą.
Kita vertus, gamintojas neatskleidė kokį atstumą su viena baterijos įkrova pavyko nuvažiuoti šio eksperimento dalyviams, kiek kartų buvo stojama įsikrauti ar koks buvo vidutinis kelionės greitis.
Aišku tik viena – „Hyundai IONIQ 5“ sugebėjo per 14 dienų įveikti maršrutą, kuris prasideda aukščiausiame ir baigiasi žemiausiame šalies taške.