• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar žinote kada BMW automobiliuose pasirodė aštuonių cilindrų variklis? Prieš trisdešimt? Keturiasdešimt metų? Nevisai. Pirmasis aštuonių cilindrų variklis į BMW automobilius buvo sumontuotas prieš šešiasdešimt metų, 1954 metais. Nors vokiečiai V tipo motoro su aštuoniais cilindrais buvo atsisakę net tris dešimtmečius, tačiau keletos gabių inžinierių dėka, BMW prie V8 agregatų sugrįžo tik devintame dešimtmetyje. Tad turėdami proga, atsiverskime istorijos vadovėlius ir pasižiūrėkime į pirmuosius BMW modelius, kurie turėjo V8 motorą.
BMW 502 (1954)
Koks yra pats geriausias vokiškas automobilis pasirodęs šeštame dešimtmetyje? Daugelis greičiausiai atsakytų, jog tai Mercedes Benz 300 SL Gullwing. Tačiau net ir šis automobilis turėjo tik šešių cilindrų agregatą, kai tuo tarpu 1954 metais pristatytas BMW 502 turėjo V8 tipo motorą, kuris leisdavo mašinai pasiekti maksimalų 160 km/val. greitį.
Įdomu yra tai, kad būtent šis modelis su V8 tipo motoru buvo greičiausias to meto sedanas. Net ir Mercedes Benz privalėjo pasidaryti pertrauką ir tyliai parūkyti tamsiame kavinės kamputyje.

Ar žinote kada BMW automobiliuose pasirodė aštuonių cilindrų variklis? Prieš trisdešimt? Keturiasdešimt metų? Nevisai. Pirmasis aštuonių cilindrų variklis į BMW automobilius buvo sumontuotas prieš šešiasdešimt metų, 1954 metais. Nors vokiečiai V tipo motoro su aštuoniais cilindrais buvo atsisakę net tris dešimtmečius, tačiau keletos gabių inžinierių dėka, BMW prie V8 agregatų sugrįžo tik devintame dešimtmetyje. Tad turėdami proga, atsiverskime istorijos vadovėlius ir pasižiūrėkime į pirmuosius BMW modelius, kurie turėjo V8 motorą.
BMW 502 (1954)
Koks yra pats geriausias vokiškas automobilis pasirodęs šeštame dešimtmetyje? Daugelis greičiausiai atsakytų, jog tai Mercedes Benz 300 SL Gullwing. Tačiau net ir šis automobilis turėjo tik šešių cilindrų agregatą, kai tuo tarpu 1954 metais pristatytas BMW 502 turėjo V8 tipo motorą, kuris leisdavo mašinai pasiekti maksimalų 160 km/val. greitį.
Įdomu yra tai, kad būtent šis modelis su V8 tipo motoru buvo greičiausias to meto sedanas. Net ir Mercedes Benz privalėjo pasidaryti pertrauką ir tyliai parūkyti tamsiame kavinės kamputyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

35469_bmw_8zyl_kw24-2014_1_big


BMW 507 (1956)
BMW 507 yra vienas rečiausių ir brangiausių kompanijos modelių. Nuo 1956 iki 1959 metų BMW pagamino tik 256 kabrioleto vienetus. Visi iki vieno turėjo šiek tiek patobulintą, aštuonių cilindrų motorą, kuris išvystė 150 arklio galių.
Buvo labai brangus, kai pasirodė, išliko brangus ir iki šių dienų.

REKLAMA

35469_bmw_8zyl_kw24-2014_2_big


BMW 503 (1956)
BMW 503 buvo 2+2 tipo kupė, kuris buvo kuriamas tuo pačiu metu kaip ir 507 kabrioletas. Kaip ir kabrioletas, taip ir kupė, nebuvo labai populiarus, vien dėl aukštos kainos.
Nuo 1956 metų kovo iki 1959 gegužės, BMW pagamino tik 412 šio modelio vienetų. Atrodo, kad pirmieji bandymai pasaulį sužavėti brangesniais produktais nepavyko, tačiau BMW specialistai nepasidavė...

REKLAMA
REKLAMA

35469_bmw_8zyl_kw24-2014_3_big


BMW 3200 CS (1962)
Nutraukus 503 kupė gamybą, BMW inžinieriai grįžo prie braižymo lentos. Tik šį kartą į pagalbą vokiečiai pasikvietė italus, kurie buvo atsakingi už automobilio dizainą.
1962 metais BMW pristatė 3200 CS, kurio kėbulo linijas nubraižė Bertone dizaino studija. Šis elegantiškas kupė taip pat turėjo 3.2 litro, aštuonių cilindrų motorą, kuris buvo pagamintas iš aliuminio ir turėjo du karbiuratorius.
Gaila, tačiau net ir 160 arklio galių ir nuostabus dizainas nepadėjo įsitvirtinti tarp tokių „Premium“ segmento lyderių kaip Jaguar ar Mercedes Benz.
Nutraukė šio modelio gamybą, BMW nusprendė atsisakyti ir V8 motoro.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

35469_bmw_8zyl_kw24-2014_4_big


BMW 7 serija (1986)
Lygiai po dvidešimt penkerių metų, BMW vadovybė nusprendė savo prabangiausią modelį aprūpinti ne tik šešių, bet ir aštuonių cilindrų varikliais. Nors antros kartos modelis pasirodė 1986 metais, tačiau aštuonių cilindrų motoras į šį modelį buvo pradėtas montuoti tik 1992 metais. 730i turėjo 218 arklio galių išvystančią jėgainę, o 740i turėjo 286 arklio galias išvystantį V8 motorą.

REKLAMA

35469_bmw_8zyl_kw24-2014_6_big


BMW 5 serija (1992)
Kai 1992 metais BMW pradėjo montuoti naują motorą į 7 serijos sedaną, kompanijos atstovybes užplūdo daugybę pirkėjų su prašymu - „Ar galėtumėte į 5 serijos BMW sumontuoti V8 motorą?“
Iš pradžių BMW aštuonių cilindrų variklius į 5 serijos sedanus montavo tik pagal užsakymą, tačiau nuo 1994 metų V8 agregatas E34 modelyje tapo prieinamas visiems.

REKLAMA

7786039088_7dc4d0f7ce_b


BMW 8 serija (1993)
Daugelis kompanijos gerbėjų teigė, kad 8 serijos BMW aštuonių cilindrų motorą privalėjo turi nuo pat 1989 metų, kai tik prasidėjo šio modelio gamyba. Tačiau ar BMW inžinieriai turėjo kitą pasirinkimą? Juk naujasis V8 motoras buvo pristatytas tik 1992 metais.
BMW norėdama patenkinti pirkėjų norus, 1993 metais pradėjo montuoti tą patį, 218 arklio galių išvystantį variklį, kurį daugelis galėjo išvysti 7 serijos sedane.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

7420058458_1716983fbe_b


BMW 7 Serija (1994)
Naujas  modelis, senas variklis. 1994 metais pristatyta naujoji modelio karta vienerius metus buvo siūloma su senesniais ir visiems puikiai pažįstamais V8 tipo motorais. Tačiau 1995 metais, BMW pristatė galingesnius ir gerokai atnaujintus agregatus, kurie išvystė atitinkamai 235 ir 286 arklio galias.
Variklių gamoje taip pat atsirado V8 tipo dyzelinis agregatas išvystantis 245 arklio galias.

REKLAMA

35469_bmw_8zyl_kw24-2014_9_big


BMW 5 serija (1995)
Turbūt daugiausiai liaupsių sulaukusi 5 serijos modelio karta. Kaip ir septintukas, taip ir E39 turėjo tuos pačius, 3.5 ir 4.4 litro agregatus, kurie išvystė 235 ir 286 arklio galias.

5362685318_3c678a6504_b


BMW M5 (1998)
Tai buvo pirmasis BMW M modelis, kuris turėjo V8 motorą už kurio sukūrimą buvo atsakinga BMW M divizija. 400 arklio galių jėgainė padėdavo 1.8 tonos žvėrį iki 100 km/val. išjudinti per 5.3 sekundės.

35469_bmw_8zyl_kw24-2014_11_big


Per kitus keturiolika metų, beveik kiekvienas BMW modelis turėjo aštuonių cilindrų motorą. 3, 5, 6, 7, X5, X6, Z8. Visi šie modeliai turėjo aštuonių cilindrų motorus.
Galerija : 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų