BMW 507 (1956)
BMW 507 yra vienas rečiausių ir brangiausių kompanijos modelių. Nuo 1956 iki 1959 metų BMW pagamino tik 256 kabrioleto vienetus. Visi iki vieno turėjo šiek tiek patobulintą, aštuonių cilindrų motorą, kuris išvystė 150 arklio galių.
Buvo labai brangus, kai pasirodė, išliko brangus ir iki šių dienų.
BMW 503 (1956)
BMW 503 buvo 2+2 tipo kupė, kuris buvo kuriamas tuo pačiu metu kaip ir 507 kabrioletas. Kaip ir kabrioletas, taip ir kupė, nebuvo labai populiarus, vien dėl aukštos kainos.
Nuo 1956 metų kovo iki 1959 gegužės, BMW pagamino tik 412 šio modelio vienetų. Atrodo, kad pirmieji bandymai pasaulį sužavėti brangesniais produktais nepavyko, tačiau BMW specialistai nepasidavė...
BMW 3200 CS (1962)
Nutraukus 503 kupė gamybą, BMW inžinieriai grįžo prie braižymo lentos. Tik šį kartą į pagalbą vokiečiai pasikvietė italus, kurie buvo atsakingi už automobilio dizainą.
1962 metais BMW pristatė 3200 CS, kurio kėbulo linijas nubraižė Bertone dizaino studija. Šis elegantiškas kupė taip pat turėjo 3.2 litro, aštuonių cilindrų motorą, kuris buvo pagamintas iš aliuminio ir turėjo du karbiuratorius.
Gaila, tačiau net ir 160 arklio galių ir nuostabus dizainas nepadėjo įsitvirtinti tarp tokių „Premium“ segmento lyderių kaip Jaguar ar Mercedes Benz.
Nutraukė šio modelio gamybą, BMW nusprendė atsisakyti ir V8 motoro.
BMW 7 serija (1986)
Lygiai po dvidešimt penkerių metų, BMW vadovybė nusprendė savo prabangiausią modelį aprūpinti ne tik šešių, bet ir aštuonių cilindrų varikliais. Nors antros kartos modelis pasirodė 1986 metais, tačiau aštuonių cilindrų motoras į šį modelį buvo pradėtas montuoti tik 1992 metais. 730i turėjo 218 arklio galių išvystančią jėgainę, o 740i turėjo 286 arklio galias išvystantį V8 motorą.
BMW 5 serija (1992)
Kai 1992 metais BMW pradėjo montuoti naują motorą į 7 serijos sedaną, kompanijos atstovybes užplūdo daugybę pirkėjų su prašymu - „Ar galėtumėte į 5 serijos BMW sumontuoti V8 motorą?“
Iš pradžių BMW aštuonių cilindrų variklius į 5 serijos sedanus montavo tik pagal užsakymą, tačiau nuo 1994 metų V8 agregatas E34 modelyje tapo prieinamas visiems.
BMW 8 serija (1993)
Daugelis kompanijos gerbėjų teigė, kad 8 serijos BMW aštuonių cilindrų motorą privalėjo turi nuo pat 1989 metų, kai tik prasidėjo šio modelio gamyba. Tačiau ar BMW inžinieriai turėjo kitą pasirinkimą? Juk naujasis V8 motoras buvo pristatytas tik 1992 metais.
BMW norėdama patenkinti pirkėjų norus, 1993 metais pradėjo montuoti tą patį, 218 arklio galių išvystantį variklį, kurį daugelis galėjo išvysti 7 serijos sedane.
BMW 7 Serija (1994)
Naujas modelis, senas variklis. 1994 metais pristatyta naujoji modelio karta vienerius metus buvo siūloma su senesniais ir visiems puikiai pažįstamais V8 tipo motorais. Tačiau 1995 metais, BMW pristatė galingesnius ir gerokai atnaujintus agregatus, kurie išvystė atitinkamai 235 ir 286 arklio galias.
Variklių gamoje taip pat atsirado V8 tipo dyzelinis agregatas išvystantis 245 arklio galias.
BMW 5 serija (1995)
Turbūt daugiausiai liaupsių sulaukusi 5 serijos modelio karta. Kaip ir septintukas, taip ir E39 turėjo tuos pačius, 3.5 ir 4.4 litro agregatus, kurie išvystė 235 ir 286 arklio galias.
BMW M5 (1998)
Tai buvo pirmasis BMW M modelis, kuris turėjo V8 motorą už kurio sukūrimą buvo atsakinga BMW M divizija. 400 arklio galių jėgainė padėdavo 1.8 tonos žvėrį iki 100 km/val. išjudinti per 5.3 sekundės.
Per kitus keturiolika metų, beveik kiekvienas BMW modelis turėjo aštuonių cilindrų motorą. 3, 5, 6, 7, X5, X6, Z8. Visi šie modeliai turėjo aštuonių cilindrų motorus.
Galerija :