• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Audi“ inžinierių sukurtas penkių cilindrų variklis – tikra legenda ir unikalus reiškinys šiuolaikinėje automobilių rinkoje. Tačiau panašu, kad jo dienos suskaičiuotos.

21

Audi“ inžinierių sukurtas penkių cilindrų variklis – tikra legenda ir unikalus reiškinys šiuolaikinėje automobilių rinkoje. Tačiau panašu, kad jo dienos suskaičiuotos.

REKLAMA

„Audi“ generalinis direktorius Gernotas Döllneris neseniai beveik patvirtino, kad šio agregato gamyba greičiausiai bus nutraukta įsigaliojus „Euro 7“ taršos standartui.

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Kalbėdamas su Australijos žiniasklaida Miuncheno automobilių parodos metu, G. Döllneris teigė: „Pagal dabartinę situaciją, penkių cilindrų variklio gamyba tikėtinai baigsis su „Euro 7“.“

REKLAMA

Tai reiškia, kad dabar parduodamas „Audi RS3“ su šiuo varikliu iš prekybos salonų turėtų dingti maždaug 2027 metų pabaigoje, kai įsigalios naujasis standartas.

Įdomiausia tai, kad variklio gamybos pabaigą įtakoja ne techninės kliūtys. Pats G. Döllneris pripažino, kad pritaikyti variklį „Euro 7“ reikalavimams „nėra sudėtinga“, o šaltiniai iš „Volkswagen“ koncerno teigia, kad inžinieriai šį darbą jau yra atlikę.

REKLAMA
REKLAMA

Tikroji priežastis – verslo sprendimai ir griežti ES reikalavimai. Pasak G. Döllnerio, tai yra „masto ir bendros rinkos paklausos klausimas“. Kitaip tariant, modeliai su šiuo varikliu yra nišiniai, jų pardavimų potencialas per mažas, kad pateisintų investicijas į gamybą ir sertifikavimą.

Be to, galingas ir palyginti taršus penkių cilindrų variklis smarkiai gadintų bendrą „Audi“ automobilių parko CO₂ vidurkį, už kurio viršijimą gresia milžiniškos baudos. Elektrifikuotas keturių cilindrų variklis šiuo požiūriu yra kur kas saugesnis pasirinkimas, bet tikrai ne smagesnis. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prieš paskelbiant šio variklio gamybos pabaigą, tikėtina, kad „Audi“ išleis specialią, dar galingesnę ir riboto tiražo „RS3“ versiją, kaip paskutinį pagarbos atidavimą šiam varikliui.

O kas laukia ateityje? Nors „Audi“ vadovas atsisakė komentuoti, labiausiai tikėtina, kad būsimasis „RS3“ turės hibridinį variklį, kuris padės išspręsti galios ir išmetamųjų emisijų problemas. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų