Ryškiausias pokytis – visiškai naujas „Audi“ priekinės dalies dizainas. Vietoj įprastų plačių radiatoriaus grotelių, pagrindiniu akcentu tampa „vertikalus rėmas“, įkvėptas istorinių „Auto Union“ lenktyninių bolidų.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.
Jis įrėmina „Audi“ žiedus ir formuoja visą priekinį siluetą. Taip pat pristatomas naujas šviesų parašas – keturių segmentų motyvas priekiniuose ir galiniuose žibintuose, tapsiantis nauju markės atpažinimo ženklu.
Koncepcinio modelio kėbulas pasižymi santūriais, išbaigtais paviršiais, kuriuos kerta vos viena ryški pečių linija. Pirmą kartą „Audi“ rodsterio istorijoje panaudota ir nauja įtraukiamo kieto stogo koncepcija, leidžianti automobiliui išlaikyti vientisą kupė siluetą, tačiau kartu suteikianti ir kabrioleto teikiamą atvirumo pojūtį.
Interjere taip pat dominuoja minimalizmas. Vairuotojo neblaško ekranų perteklius – 10,4 colio centrinis ekranas yra sulankstomas ir pateikia tik tuo metu aktualią informaciją.
Didelis dėmesys skirtas fiziniams valdikliams, pagamintiems iš anoduoto aliuminio, kurie suteikia malonų lytėjimo pojūtį ir pasižymi firminiu „Audi spragtelėjimu“. Vairas, kuriame nėra mygtukų pertekliaus, ir natūralios medžiagos sukuria ramią ir kokybišką aplinką.
„Audi Concept C“ žymi lūžio tašką prekės ženklo istorijoje. Tai ne tik būsimo serijinio sportinio automobilio anonsas, bet ir dizaino bei technologijų pagrindas, kuriuo remsis visa ateities „Audi“ modelių karta.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!