Racionalumas yra pamatinė „Volkswagen“ savybė, tačiau skirtingai nei kitos ribotos laidos versijos, „Golf R 333“ nesiūlo nei vieno rimtesnio pranašumo, dėl kurio norėtumėte už jį sumokėti net 76 tūkst. eurų, arba 25 tūkst. daugiau už standartinį „Golf R“. Kodėl? Leiskite paaiškinti.
Tikėtina, jog gamintojas norėtų, jog iš pradžių pabrėžtume patį svarbiausią „Golf R 333“ pranašumą – didesnę variklio galią.
Ribotos laidos modelis taip pat naudoja 2,0 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį su turbokompresoriumi, tačiau „Golf R 333“ versijoje jis išvysto ne 320, o 333 arklio galias. Taip pat verta paminėti, jog sukimo momentas šioje versijoje siekia 420 Nm, o tai reiškia, jog priešais jus – greičiausias „Golf“ vardą dėvintis automobilis.
Gamintojo teigimu, iki 100 km/val. jis įsibėgės per 4,6 sekundės, o jeigu turite labai sunkią koją, netrukus pasieksite ir maksimalų 270 km/val. greitį.
Kitas „Golf R 333“ išskirtinumas – dėmesį patrauksiantys išorės akcentai. Vienas iš jų – „Lime Yellow“ kėbulo spalva, juodos spalvos stogas bei ant automobilio šono uždėtas lipdukas, kuris tikrai nepadės kiekvienam praeiviui susiprasti kokį automobilį vairuojate.
Kadangi tai ribotos laidos modelis, automobilio salone buvo sumontuota speciali lentelė, kurioje bus pabrėžtas konkretus automobilio numeris. Be to, „Volkswagen“ į ribotos laidos modelį sumontavo visą įmanomą komforto įrangą, kurią tik galima rasti „Golf R“ papildomos įrangos kataloge.
Tarp tokių privalumų – „Nappa“ oda aptrauktos sėdynės, LED matricos priekiniai žibintai, „Travel Assist“ vairavimo asistentas, šūsnis pagalbinių saugumo sistemų bei „Harman Kardon“ garso sistema.
Automobilyje taip pat įdiegti du unikalūs važiavimo režimai: „Drift“ ir „Special“. Jeigu „Drift“ režimas gana aiškiai nusako kam jis yra skirtas, tai „Special“ važiavimo režimas yra skirtas Niurburgringo lenktynių trasai. Gamintojas teigia, jog naudojant šį režimą, automobilio parametrai buvo parinkti taip, jog padėtų kuo greičiau įveikti sudėtingiausią pasaulyje trasą.
Privalumų sąrašą pabaigia „Akrapovič“ išmetimo sistema bei 19 colių skersmens „Estoril“ vardu pavadinti ratlankiai, kurie iš gamyklos išriedės su „Semi-Slick“ tipo padangomis.
„Volkswagen“ planuoja visus 333 automobilio egzempliorius pagaminti rugsėjo mėnesį. Kuomet kiekvienas iš jų bus pagamintas, „Volkswagen“ planuoja sukviesti visus automobilio savininkus į specialų renginį Vokietijoje, kur, tikėtina, bus leidžiama artimiau pabendrauti su „Golf R 333“ kūrusiais inžinieriais ar netgi išbandyti automobilį lenktynių trasoje.