Įvaizdžius, kuriais pasirūpino elektroninė drabužių ir avalynės parduotuvė „Soulz“ , moterys rinkosi galvodamos apie laidos viešnią. Ugnė pasipuošė „Sandro“ prekės ženklo marškiniais ir švarku, „Mango“ kelnėmis ir batais. Tuo tarpu Irina rinkosi „Maje“ megztinį, „Sandro“ sijoną ir „Mango“ batelius.
„Anksčiau buvo gėda pasakyti, kad man patinka mada“
Tinklalaidės metu buvo kalbama apie asmeninio stiliaus paieškas. Štai, I. Mackevičienė save kaip mados turinio kūrėją ėmė pozicionuoti visai neseniai. Kaip ji paaiškino, anksčiau kalbėti apie tai, kad jai patinka stilius ir mada buvo gėda, rašoma pranešime spaudai.
„Šis etapas prasidėjo, kai atradau savo stilių. Anksčiau buvo gėda pasakyti, kad man patinka mada. Nežinau kodėl. Subrendau kaip moteris, dviejų vaikų mama, atsirado daugiau laiko. Viduje jaučiau sprogimą. Atradau savo stilių, supratau, kas man tinka. Asmeninis stilius man padeda geriau save išreikšti, parodyti kitiems, kokia esu“, – kalbėjo ji.
Buvo užsiminta ir apie I. Mackevičienės vyro, TV laidų ir renginių vedėjo Rolando Mackevičiaus įvaizdį.
„Jis labai aiškiai žino, kaip norėtų atrodyti. Tačiau neturi laiko „kuistis“ spintoje ar vaikščioti po parduotuves. Jeigu galėtų, rengtųsi kaip vyresnio amžiaus italų vyras, dėvėtų marškinius, švarkus, kelnes, bet šiuo metu jo spintoje vien džemperiai, puošti įvairiausiais reklaminiais logotipais. Bandau tai reguliuoti, jis tam pasiduoda“, – šypsojosi moteris.
Nuomonės formuotojų rinka – itin konkurencinga
Pokalbiui pasisukus apie mados verslą ir socialinius tinklus, I. Mackevičienė teigė, kad nuomonės formuotojų rinka yra itin konkurencinga.
„Užsienyje pradėjo išsiskirti dvi kryptys – nuomonės lyderiai ir turinio kūrėjai. Visuomet labai nemėgau nuomonės lyderio etiketės, kieno nuomonę galiu suformuoti? Norėjau žurnalistų būti pristatoma kaip tik jie nori, bet ne nuomonės lydere.
Esu įvairaus turinio kūrėja, – mintimis dalijosi aukštąjį išsilavinimą rinkodaros srityje turinti moteris. – Tiesa, būna dienų, kai visiškai nesu aktuali, nes nesu skandalinga, nesidalinu viskuo, kas vyksta mano namuose. Visada stengiuosi daug dalykų pasilikti sau. Kartais su Rolandu pakalbame, kaip mes nuobodžiai gyvename. Nei ėdamės, nei vienas kitą mušame, nei skiriamės“.
Naujausios mados tendencijos
Tinklalaidėje tradiciškai buvo aptartos naujausios mados tendencijos. Ugnė pasidalijo, ką rinktųsi šaltojo sezono metu. Tai – vilnonė striukė, vyšninės spalvos paltas, leopardinis švarkas. Tarp Irinos pasirinkimų – languotas šiltas švarkas, pilkas blizgus švarkas, sportinio ir klasikinio stiliaus bomberis, odinė striukė, marškinių tipo švarkelis, netikro kailio trumpi kailiniai, sidabrinė sportinio stiliaus striukė.
Laidos metu neliko nepastebėti stilingi „Burgos“ telefonų dėklai. Prekės ženklas išleido naująją kolekciją „Flair“. Ją įkvėpė filmo „Velnias dėvi Pradą“ stilistika. Be to, „Burga“ neseniai dalyvavo Amsterdamo bei Paryžiaus mados savaitėse, tad nenuostabu, kad stiliui neabejingai laidos viešniai buvo įteiktos būtent šio prekės ženklo dovanos.
„Biocell“ pakvietė pasirūpinti savo grožiu iš vidaus. I. Mackevičienei buvo padovanotas „Biocell Beauty Shots“ – aukštos kokybės hidrolizuotas kolagenas su hialurono rūgštimi, skirtas odos, plaukų, nagų grožiui bei gerai savijautai ir veido kaukių rinkinys.
Tinklalaidę stebėkite čia: