Naujienų portalui tv3.lt S. Mišenytė teigė, kad atgavo pinigus už patirtą žalą.
„Seną rankinę paprašė grąžinti, bandys ją patys restauruoti, ką toliau darys su ja tikrai nežinau. Aš sau ieškosiu kitos vintažinės rankinės.
Ledai pajudėjo paviešinus situaciją, džiaugiuosi, kad pripažino savo klaidą ir finale iš tiesų pasielgė taip, kaip ir turėjo iš pradžių“, – komentavo stilistė.
Kaip teigė ji, pateikusi įmonei tvarkyti savo vintažinę „Louis Vuitton“ rankinę, ją gavo sugadintą – su daugiau įtrūkimų, rankena buvo nudažyta ne tokiu atspalviu, kurio buvo originali rankinė.
„Pasiėmiau savo rankines iš restauracijos ir nežinau, kaip viską pasakyti, norisi tiesiog mergaitiškai bliauti. Labai saugau savo rankines, jas pati perku, brangiai moku, tai yra mano turtas. Pergyvenu, man skauda širdį už kiekvieną daiktą.
Nunešiau savo „Louis Vuitton“ rankinuką susitvarkyti, nes kadangi yra vintažinis, buvo įtrūkęs. Nežinau, ar geriau buvo nešioti, koks yra, ar kaip man jį sutvarkė. Mano akimis spalvos neatitinka originalios spalvos, o nuo tokio storo dažų sluoksnio visa oda sutrūkinėjo“, – prieš kelias savaites kalbėjo stilistė.
Santa Mišenytė prabilo apie sugadintą prekę (nuotr. Instagram)
Klaidinami žmonės
„Sneaker spot“ taip pat yra įmonė, užsiimanti tvariu batų taisymu, restauravimu ir net dekoravimu. Ji glaudžiai susijusi su platforma „Tingit“ – abi jas valdo tas pats savininkas.
Dar šiemet skelbta, kad Vilniuje įsikūrusi aksesuarų ir drabužių taisymo UAB „Rebel origin“, kuri valdo platformą „Tingit“, gavo 500 tūkst. eurų finansavimą iš tarptautinės rizikos kapitalo fondų grupės, už tvarumo skatinimą.
Pati Santa sulaukė nemažai nukentėjusių žmonių žinučių, kurie, pasitikėję įmonės teikiamomis paslaugomis, buvo priversti nusivilti.
„Apmaudu, kaip stipriai klaidinami žmonės, kurie pasitiki įmonėmis, kurios teikia tikrai brangias, bet „kokybiškas“ paslaugas. Mano draugei Indrei Trusovei buvo situacija, kad jai sugadino „Hermes“ šlepetes. Ji jas nunešė į naują startuolį, platformą „Tingit“, kuri teikia analogišką paslaugą kaip „Sneaker spot“.
Kadangi jais ji buvo nusivylusi, pagalvojo, kad išbandys kažką naujo. Kaip jūs galvojate, kuo viskas baigėsi? Įdomu tai, kad ši nauja platforma yra stipriai susijusi su „Sneaker spot“. Įsivaizduokite, kad nusinešate sau brangų daiktą ten, gaunate visai nekokybišką paslaugą, sumokate didelę sumą pinigų ir galvojate, kad reikia gelbėti vargšę rankinę, ar tapkes. Siunčiate naujam atsiradusiam verslui, su mintimi, kad jus išgelbės.
Bet kadangi šios programos vienas pagrindinių tiekėjų yra „Sneaker spot“, jūs tą sugadintą daiktą antrą kartą išsiunčiate tiems patiems žmonėms. Taip šokdami nuo vilko iki meškos. Sumokėję didelę sumą, gavę sugadintą daiktą, jūs jį vėl siunčiate tiems patiems žmonėms, kurie jį sugadino“, – aiškino moteris.
Santa Mišenytė pasidalijo apie sugadintas prekes (nuotr. Instagram)
„Po tokia platforma sėdi tokie žmonės, kaip Santa, kaip Indrė, ir braukia ašarėlę, kad jų daiktai yra sugadinti ir keliauja tiesiai į šiukšlinę. O nukentėjusiųjų yra labai daug“, – tvirtino žinoma moteris.
Pakomentavo situaciją
Naujienų portalas tv3.lt kreipėsi dėl komentaro ir į „Sneaker spot“ atstovus. Įmonės „Kedų kultūra“, kuri valdo „Sneaker spot“ , vadovas Laimis Lomonosovas pakomentavo susidariusią situaciją.
„Ši situacija neeilinė, ir sulaukiame didelio kiekio užklausų. Žinoma, galiu pakomentuoti gerbiamos Santos M. situaciją. Iš tiesų ji yra „Sneaker Spot“ klientė ir kaip daugelis kitų, patikėjo mums savo dėvimą ir, neabejoju, mylimą rankinę korekcijai bei tvarkymo paslaugoms.
Labai nemalonu, tačiau iš viešai pateiktos Santos informacijos matome, kad mūsų paslaugos neatitiko klientės lūkesčių, ir todėl šią situaciją stengiamės išspręsti būtent kliento naudai. „Sneaker Spot“ yra seniai žinoma mados daiktų taisymo studija Vilniuje, pamėgta daugelio, ir nors labai atsakingai žiūrime į savo paslaugų kokybę, turime pripažinti, kad net ir mūsų patyrę meistrai kartais padaro klaidų.
Kaip vadovas – prisiimu atsakomybę už netinkamai palaikytą komunikaciją su gerbiama Santa M., tačiau, nepaisant to, kaip ir kitiems klientams, mūsų pačių padarytas klaidas privalome išspręsti kliento naudai. Todėl sieksime šio susitarimo ir su pačia Santa. Kol toks nebus pasiektas, nuo platesnio komentaro susilaikysiu“, – teigė jis.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!