Prieš keletą mėnesių J. Lopez pristatė naują savo veiklą – sukūrė alkoholinių kokteilių liniją, kuriuose nėra dirbtinių ingredientų ir cukraus.
„Vis labiau suprantu, kaip svarbu mėgautis gyvenimu. Tiesiog norėjau sukurti kažką geresnio. Geresnio skonio, geresnių ingredientų, kažką, ką norėčiau gerti su draugais ir šeima, ir tai yra „Delola“, – pristatydama prekės ženklą kalbėjo ji.
Tačiau kai kurie gerbėjai sakė esantys „nusivylę ir sutrikę“ dėl moters sprendimo reklamuoti alkoholio vartojimą, turint omenyje, kad ji atvirai kalba apie neigiamą alkoholio vartojimo poveikį sveikatai, o jos vyras Benas Affleckas yra baigęs gydymą nuo priklausomybės alkoholiui.
Sulaukusi kandžių gerbėjų replikų, moteris socialiniuose tinkluose gynė savo sprendimą ir papasakojo apie savo santykį su alkoholiu. Jennifer teigė retkarčiais mėgstanti išgerti, tačiau tuo nepiktnaudžiaujanti.
„Žinau, kad daug žmonių kalbėjo: „O, ji net negeria, ką ji daro su kokteiliu?“ Tiesą sakant, ilgą laiką tai buvo tiesa, aš negėriau. Tačiau aš tikrai mėgstu retkarčiais išgerti kokteilį. Geriu, kad galėčiau bendrauti, maloniai praleisti laiką ir šiek tiek atsipalaiduoti, bet visada atsakingai“, – atskleidė ji.
Nepaisant gautos kritikos, J. Lopez savo socialinio tinklo „Instagram“ paskyroje ir toliau aktyviai reklamuoja alkoholinius kokteilius. Naujausiame publikuotame filmuke matyti, kaip dainininkė į dvi krištolines taures pilsto gėrimus ir puošia juos avietėmis. Moteris teigė, kad tęsia savo 54-ojo gimtadienio šventę.
„Skanu“, – pasakė ji, pakeldama gėrimą prie lūpų.
Sutrikę gerbėjai komentaruose ir vėl neslėpė nusivylimo. Vieni iš jų teigė, kad moteris tai daro tik dėl pinigų, kiti negalėjo suprasti, kaip J. Lopez gali reklamuoti tokius gėrimus, kai jos vyras B. Affleckas dar visai neseniai gydėsi priklausomybę nuo alkoholio.