Kiek daugiau nei du trečdaliai šios sumos (68 proc.) bus skirta elektriniam mobilumui ir skaitmeninimui. Ankstesniame penkerių metų plane šioms sritims teko 56 proc. visų investicijų.
Tikimasi, kad didžiausias apimtis investicijų srautai pasieks 2025-aisiais, o tais metais kas penktas parduodamas automobilis turės elektrinį variklį, prognozuoja bendrovė.
Pernai „Volkswagen“ 26 proc. padidino elektromobilių tiekimą, augimui vien tik Kinijoje siekus 68 proc., o bendrovė išliko šio segmento lydere Europos rinkoje.
Bendri grupės automobilių pardavimai sumenko 7 proc. iki 8,263 milijono.
„2022-aisiais elektromobiliai sudarė rekordinę 7 proc. visų mūsų pristatytų automobilių dalį – tai svarbus etapas, ir šiais metais, toliau plėsdami modelių gamą, juo remsimės“, – pranešime cituojamas „Volkswagen“ vadovas Oliveris Blume.
Populiariausi bendrovės elektromobilių modeliai praėjusiais metais buvo „Volkswagen ID.4/ID.5“ (parduota 193,2 tūkst.), „Volkswagen ID.3“ (76,6 tūkst.), „Škoda Enyaq iV“ (53,700 tūkst.).
Šio mėnesio pradžioje „Volkswagen“ paskelbė prognozę, kad 2023-aisiais įplaukos augs 10-15 proc., o užsakovams bus pristatyta apie 9,5 mln. automobilių.