Pajamas augino pagrindinė veikla, pirmadienį pranešė bendrovė.
„Dar stipresnė „Utenos trikotažo“ orientacija į užsakomąją, aukštesnės pridėtinės vertės gamybą ženkliai augino pardavimus, o įgyvendinus pokyčius gamybos procesų optimizavimo srityje bei sąnaudų mažinimo ir taupymo politiką įmonės viduje pavyko sumažinti nuostolius“, – pranešime sakė „Utenos trikotažo“ vadovė Nomeda Kaučikienė.
Grupės nuostoliai prieš mokesčius mažėjo beveik dešimtadaliu ir siekė 1,7 mln. eurų. Nuostoliai prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) siekė 453 tūkst. eurų, tačiau rodiklis buvo 42,7 proc. geresnis nei tuo pačiu laikotarpiu 2021 metais.
Vien bendrovė „Utenos trikotažas“ per devynis mėnesius gavo 24,3 mln. eurų pajamų – 22,2 proc. daugiau nei prieš metus. EBITDA rodiklis siekė -406 tūkst. eurų ir buvo 48 proc. geresnis nei prieš metus.
Grupės didžiausio pardavimų segmento – užsakomųjų trikotažo gaminių – pardavimai augo 31 proc. iki 21,5 mln. eurų, o nuosavų prekės ženklų pardavimai siekė 2,9 mln. eurų ir buvo 12,6 proc. mažesni.
Grupė per devynis mėnesius eksportavo 82,6 proc. produkcijos.
Grupei be „Utenos trikotažo“ šiuo metu priklauso bendrovės „Aboutwear“, „Gotija“, „Šatrija“ ir „Mrija“ (Ukrainoje).