Bandant prisijungti prie „Swedbank“ paskyros per mobiliąją aplikaciją, banko klientų telefonų ekranuose buvo atsiradęs pranešimas „Įvyko klaida“.
Susisiekus su „Swedbank“ bendruoju telefonu, autoatsakiklis nurodo, kad šiuo metu yra sutrikusi išmaniosios programėlės veikla.
Pastebima, kad prisijungti prie paskyros galima per internetinę bankininkystę.
Kol kas portalui tv3.lt nepavyko susisiekti su banko atstovais.
Naujienų portalas primena, kad „Swedbank“ jau anksčiau skelbė, kad dėl IT sistemų atnaujinimo liepos 9 naktį galimi „Swedbank“ paslaugų trikdžiai.
Naktį iš trečiadienio į ketvirtadienį (liepos 9 d.) „Swedbank“ planuoja vykdyti reguliarų IT sistemų atnaujinimą. Dėl atnaujinimo darbų gali trumpam sutrikti kai kurios banko teikiamos paslaugos. Duomenų bazių atnaujinimo metu
„Swedbank“ išduotos mokėjimo kortelės gali būti aptarnaujamos su trumpalaikiais trikdžiais nuo 00:00 iki 4:30 val. Interneto bankas ir privatiems, ir verslo klientams duomenų bazių atnaujinimo metu tarp 00:00 ir 4:30 val. gali veikti su trikdžiais, atnaujinimo darbų metu klientai bus nukreipiami į informacinį puslapį apie atliekamus darbus.
Bankas atsiprašo klientų už galimus nepatogumus.