Bendrovės teigimu, augimas siejamas su kelionių krypčių diversifikacija bei augusiais išankstiniais pardavimais ir ekonominiais veiksniais, kurie lemia kelionių kainodarą, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė „Novaturas“.
„Vertindami visų kitų be Turkijos vasaros krypčių pardavimus matome augimą, kuris bendrai siekia virš 5 proc., o kai kurios kryptys itin išsiskiria – pavyzdžiui, pardavimai į Juodkalniją šį birželį maždaug trečdaliu didesni, kelionių į Tunisą pardavėme maždaug 2,5 karto daugiau“, – pranešime sakė „Novaturo“ grupės vadovas Vitalijus Rakovskis.
Vien birželį pajamos siekė 22 mln. eurų – panašiai kaip ir pernai birželį, kai jos siekė 22,9 mln. eurų.
Sausį- birželį bendrovė aptarnavo 125 tūkst. klientų (prieš metus – 128 tūkst.), vien birželį ji aptarnavo maždaug 30,5 tūkst. klientų (prieš metus – 32 tūkst.).
Birželį ir toliau fiksuojami augantys kitos žiemos sezono išankstiniai pardavimai. Šiuo metu bendrovė stebi apie 2,3 karto didesnius pardavimus nei prieš metus.