Naujoje parduotuvėje vieną darbo dieną apsilankė ir portalo tv3.lt fotografas.
Iš jo darytų nuotraukų susidaro vaizdas, kad tai ne įprasta parduotuvė, o veikiau didelis sandėlis. Jame daugelis prekių jau buvo išpirkta, arba jų tiesiog šiaip niekada nebuvo.
Kiek neįprasta, kad parduotuvėje be maisto produktų ir gėrimų, parduodama gana nemažai namų apyvokos, ūkinių prekių, baldų.
Kita vertus, parduotuvėje neprekiaujama šviežiais, greitai gendančiais produktais – pvz., atšaldyta mėsa ar kepiniais.
Į akis krenta ir „Mere“ parduotuvėse parduodamų prekių kainos. Kitaip nei įprastose didžiųjų prekybos tinklų parduotuvėse, nemažai jų nesibaigia 9. Visame pasaulyje prekybininkai specialiai tokias jas nustato, kad pirkėjams kainos atrodytų mažesnės.
Pavyzdžiui, patalynės komplektas (100 proc. medvilnė) kainuoja 13,95 euro, rankšluostis (0,7x1,5 m) 1,81 euro, gazuotas vanduo (1,5 l) 0,18 euro, skumbrės filė gabaliukai aliejuje (200 g) 1,55 euro, silkių filė majoneze (280 g) 0,95 euro.
Apsilankymo metu parduotuvėje sidras (8 proc., 1 l) kainavo 1,59 euro, retas gaminys iš mėsos, t.y., vyniotinis su lašinuku 2,29 (už 1 kg).
Nerūdijančio plieno puodas buvo parduodamas už 3,99 euro, trys stiklinės – 0,69 euro.
Lankantis parduotuvėje veikė dvi kasos, tad prie jų nusidriekė gana nemažos pirkėjų eilės.
Lietuviškoje mere.ws interneto svetainėje rašoma, kad „Mere“ yra viena iš didžiausių žemų kainų parduotuvių Rusijoje, atstovaujanti prekės ženklą „Svetofor“, kuris vienija daugiau kaip 1500 parduotuvių.
Dirbame Rusijoje, Kazachstane, Baltarusijoje ir Kinijoje, šiuo metu prekės ženklas pradeda veiklą ir Europos Sąjungoje.
Prekybininkai teigia veikiantys pagal tokius principus:
„Pati naudingiausia kaina. „Mere“ kainos yra 20 proc. mažesnės negu konkurentų. Mes galime pasiūlyti žemas kainas, nes bendradarbiaujame su gamintojais, vykdome griežtą išlaidų politiką ir taikome, minimalų prekybos antkainį.
Nedidelis, bet subalansuotas maisto produktų, buitinės chemijos ir kitų prekių asortimentas. Mūsų parduotuvėje pirkėjai moka tik už prekes, o ne už prekės ženklą ir ryškią pakuotę. Patogus parduotuvių išsidėstymas.“
Interneto puslapyje teigiama, kad 2020 m. Lietuvoje planuojama atidaryti 40 „Mere“ parduotuvių.
Parduotuvės tiekėjams skelbiamoje informacijoje nurodoma, kad norėdami pardavinėti savo prekes, joms turi taikyti 20-30 proc. mažesnę kainą negu konkurentų parduotuvėse.
Esą to galima pasiekti mažinant pakuotės kainą.
„Mums nereikia dailių, patrauklių pakuočių. Garsių prekių ženklų šis skirtumas turi būti 50 proc.“ – bendrovė informuoja tiekėjus.