Bendrovė šią savaitę paskelbė projektavimo ir projekto priežiūros konkursą, jam paraiškų laukia iki vasario pabaigos.
Centriniame viešųjų pirkimų portale nurodoma, kad konkurso laimėtojas turės suprojektuoti geležinkelius, automobilių kelius, peronus, požemines perėjas, pėsčiųjų tiltus bei inžinerinius tinklus. Laimėtoją turės patvirtinti vyriausybinė nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisija.
Šiemet LTG taip pat planuoja pasirašyti Vilniaus geležinkelio mazgo bei regioninių stočių ir jų jungčių atkarpoje Kaunas–Vilnius projektavimo sutartis.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis yra sakęs, kad apie 2026 metus jau turėtų veikti „Rail Baltica“ atkarpa nuo Kauno iki Panevėžio, 2027 metais šalyje veiktų daugiau atskirų jo atkarpų, o apie 2028 metus būtų sujungtos linijos Lietuvoje ir Lenkijoje.
Pasak M. Skuodžio, „Rail Baltica“ tinklo visose Baltijos šalyse ir Lenkijoje statybos pabaiga numatoma 2030 metais.
Bendras geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.