Pasak bendrovės Lietuvos oro uostai (LTOU), pokyčiai susiję su šiuo metu vykstančia Vilniaus oro uosto eismo schemos pertvarka bei kitų metų pradžioje planuojamu atidaryti dukart didesnio pralaidumo nauju išvykimo terminalu.
Užvažiavimo keliu ir toliau galės naudotis pėstieji, taip pat aptarnaujantis ir iš anksto specialią formą užpildžiusių keleivių su individualiais poreikiais transportas.
Kaip trečiadienį pranešė LTOU, šių metų gegužę vadinamoji „Kiss and Fly“ zona, kurioje išlaipinami keleiviai, veiks tik priešais atvykimo terminalą esančiose PC ir P3 oro uosto aikštelėse. Keleivius atvežę automobiliai „Kiss and Fly“ aikštelėse galės nemokamai stovėti 15 minučių.
Siekiant suvaldyti laikinus pokyčius Vilniaus oro uosto prieigose, įdarbinta per 10 darbuotojų, kurie visą parą teiks informaciją bei padės keleiviams susiorientuoti rekonstrukcijos laikotarpiu.
Kartu su oro uosto naujojo išvykimo terminalo statybomis vykstančią transporto prieigų rekonstrukciją planuojama baigti šių metų spalį. Darbai vykdomi etapais siekiant, kad pereinamuoju laikotarpiu įtaka automobilių stovėjimo paslaugoms būtų kuo mažesnė.
Pagal Vilniaus oro uosto eismo schemos pertvarkos planą, automobilių parkavimo ir kito transporto eismo zonos plotą planuojama išplėsti iki 17 tūkst. kvadratinių metrų, visas šiuo metu esančias aikšteles sujungiant į vieną.
Eismo oro uoste schemą planuojama keisti ir nuo birželio 3 dienos, kai bus pradėtas paskutinis jo prieigų rekonstrukcijos etapas. Detalesnę informaciją apie tai ketinama pateikti gegužės viduryje.