Taip pat „Facebbok“ nusprendė neuždrausti politinės reklamos apskritai, ką spalį padarė „Twitter“, bei neketina tikrinti faktų, nors ir patiria visuomenės spaudimą tai daryti.
Vietoj to socialinis tinklas taikys priemones, kuriomis siekiama vartotojams suteikti šiek tiek daugiau galimybių kontroliuoti, kiek politinės reklamos jie matys, ir palengvinti internetinės politinės reklamos bibliotekos naudojimą.
Regis, šie veiksmai nenuramins kritikų, tarp kurių yra ir aukšto rango bendrovės vadovų bei darbuotojų, teigiančių, kad „Facebook“ turi per daug galių ir per mažai apribojimų, kai kalbama apie socialinio tinklo poveikį rinkimams ir pačiai demokratijai.
Nuo praėjusio rudens „Facebook“ tvirtino neketinanti tikrinti politinės reklamos, nors kritikai teigia, kad tokiu būdu politikams suteikiama galimybė meluoti reklamose, kurios šiaip nėra lengvai prieinamos pašaliniams stebėtojams.
Bendrovės generalinis direktorius Markas Zuckerbergas ne kartą pabrėžė, kad „politinė kalba yra svarbi“ ir kad „Facebook“ nenori į ją kištis.
Tuo tarpu skaitmeninės reklamos lyderė „Google“ jau apribojo politinę reklamą, kurios gavėjai parenkami naudojant didelės apimties kategorijas, pavyzdžiui, pagal lytį, amžių ar pašto kodą.
„Facebook“ ketvirtadienį paskelbtame tinklaraščio įraše teigė svarstanti galimybę apriboti politinių skelbimų taikymą, tačiau socialinis tinklas teigė supratęs, kaip svarbu, kad tokia reklama pasiektų „pagrindinę auditoriją“ po to, kai atidžiau išnagrinėjo politines abiejų JAV partijų kampanijas ir pabendravo su politinėmis grupėmis bei pelno nesiekiančiomis organizacijomis.
Bendrovė teigė, jog vadovaujasi principu, teigiančiu, kad „žmonės turi turėti galimybę išgirsti tuos, kurie nori jiems vadovauti, suprasti jų trūkumus ir patikrinti bei aptarti tai, ką jie kalba“.
„Facebook“ planuoja suteikti naudotojams galimybę matyti „mažiau“ politinės ir socialinės reklamos, nors ir neketina leisti vartotojams visiškai jos atsisakyti.
Socialinis tinklas taip pat leis naudotojams pasirinkti, ar jie nori matyti reklamą tų reklamuotojų, kurie auditorijos parinkimui naudoja kontaktinę informaciją, tokią kaip elektroninio pašto adresas ar telefono numeris.