Krizių komunikacija tampa centriniu įmonių ir organizacijų komunikacijos elementu, teigia pasaulinės ryšių su visuomene kompanijos „LEWIS Communications“ viceprezidentas Europai Andresas Wittermannas iš Vokietijos.
Dėl didelių pokyčių ir neapibrėžtos padėties visuose ūkio sektoriuose krizių vadyba ypač aktuali tiek valstybinio sektoriaus institucijoms, tiek verslo įmonėms.
Krizė gali ištikti ir kiekvieną verslo organizaciją. Tai nebūtinai turi būti nelaimingas atsitikimas ar stichinė nelaimė. Konfidencialios informacijos nutekėjimas, darbuotojų streikas, gandai, net konkurento bankrotas – visa tai gali pritraukti nepageidaujamą visuomenės ir žiniasklaidos dėmesį.
Todėl būtina susirūpinti, kaip elgtis, ką ir kada sakyti įvykus krizei, kaip dirbti su žiniasklaida krizės metu. Ryšių su visuomene ekspertas A.Wittermannas primena, jog ne tik visuomenės informavimo priemonės yra tam tikros visuomenės grupės nuomonės lyderiai, kurių įtaka kitų vartotojų elgesiui gali būti milžiniška ir labai greita.