• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Oro eismo dispečeriai perspėjo JAV kariuomenės sraigtasparnį, kad jis gali susidurti su keleiviniu lėktuvu, o mirtinos avarijos garso įrašas baigėsi girdimais valdymo patalpoje buvusių žmonių aiktelėjimais.

36

Oro eismo dispečeriai perspėjo JAV kariuomenės sraigtasparnį, kad jis gali susidurti su keleiviniu lėktuvu, o mirtinos avarijos garso įrašas baigėsi girdimais valdymo patalpoje buvusių žmonių aiktelėjimais.

REKLAMA

Trečiadienio vakarą ore įvykusio mirtino susidūrimo metu sraigtasparnis trenkėsi į „American Airlines“ dukterinės bendrovės lėktuvą „Bombardier“, kuris artėjo rengdamasis tūpti Reagano nacionaliniame oro uoste. Po sprogimo, sukėlusio „ugnies kamuolį“, abu orlaiviai nukrito į ledinę Potomako upę.

„Pat 2-5, ar matote CRJ?“ – paklausė dispečeris, naudodamas sraigtasparnio „Black Hawk“ šaukinį, klausdamas, ar jis mato lėktuvą.

„Pat 2-5, eikite už CRJ“, – paragino dispečeris.

Po kelių akimirkų pasigirdo aiktelėjimai, o vienas balsas paklausė: „Bokšte, ar jūs tai matėte?“

REKLAMA
REKLAMA

„Aš tik pamačiau ugnies kamuolį, o paskui jis tiesiog dingo. Nieko nemačiau nuo tada, kai jie nukrito į upę. Bet nukrito būtent CRJ ir sraigtasparnis“, – po katastrofos sakė kitas skrydžių dispečeris.

REKLAMA

Naktį iki ketvirtadienio ryto buvo vykdomos didžiulės gelbėjimo operacijos, nors perspektyvos rasti išgyvenusiųjų atrodė menkos.

Vietos žiniasklaida pranešė, kad iš tamsių, drumstų vandenų, kuriuose temperatūra buvo pakankamai žema, kad, pasak ekspertų, per 30 minučių sukeltų hipotermiją, ištraukta daugiau kaip 30 kūnų.

Lėktuvas būtų turėjęs pirmumo teisę, jei jam būtų duotas leidimas leistis, „Fox News“ sakė pilotas ir aviacijos ekspertas Kyle‘as Bailey.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų