• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš kelerius metus „Golden Goose“ sportbačiai buvo pasmerkti kaip „nemadingi“. Tačiau Z karta (gimę 1997–2012 m.) juos prikėlė ir vėl išpopuliarino. Jaunimas pamėgo šabloniško dizaino tyčia purvinai atrodančius „Golden Goose“ batus, už kuriuos gali tekti pakloti 500 ir daugiau dolerių (460 ir daugiau eurų), skelbia portalas „Business Insider“.

Prieš kelerius metus „Golden Goose“ sportbačiai buvo pasmerkti kaip „nemadingi“. Tačiau Z karta (gimę 1997–2012 m.) juos prikėlė ir vėl išpopuliarino. Jaunimas pamėgo šabloniško dizaino tyčia purvinai atrodančius „Golden Goose“ batus, už kuriuos gali tekti pakloti 500 ir daugiau dolerių (460 ir daugiau eurų), skelbia portalas „Business Insider“.

REKLAMA

Tinklalapyje „Net-A-Porter“ brangiausi „Golden Goose“ batai kainuoja šiek tiek daugiau nei 1 tūkst. JAV dolerių (920 eurų), o pigiausi – 420 JAV dolerių (387 eurai). Oficialioje „Golden Goose“ svetainėje kainos siekia iki 2350 JAV dolerių (2163 eurų), nors klientai socialiniuose tinkluose pranešė apie dar didesnes sumas, kai renkasi nestandartinį dizainą.

Priklausomybė nuo šio prekės ženklo

Šį prekės ženklą 2000 m. įkūrė italų dizaineriai Francesca Rinaldo ir Alessandro Gallo. Savo sportbačius jie pradėjo gaminti 2007 m., pristatydami „Super-Star“ modelį.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak mados parduotuvės „Coggles“, purvina išvaizda turi „demonstruoti nerūpestingą požiūrį, o ne netvarkingą estetiką“.

REKLAMA

Susidomėjimas „Golden Goose“ sportbačiais kunkuliavo tarp jaunimo dar praėjusią vasarą ir, atrodo, 2024 m. suklestėjo.

Kiti prekių ženklai, įskaitant „Balenciaga“, „Gucci“ ir „Adidas“, taip pat įsitraukė į šią tendenciją, tačiau atrodo, kad „Golden Goose“ užėmė rinką su šimtais modelių ir pasiekė masinį patrauklumą taip, kaip kitiems nepavyko.

„TikTok“ socialiniame tinkle „Golden Goose“ yra itin madingi ir populiarūs, nes jauni vartotojai mėgsta šią estetiką. Entuziastai sako, kad tai patogiausi batai, kokius kada nors yra avėję, o kai kurie apibūdina priklausomybę nuo šio prekės ženklo, kurios tiesiog negali atsikratyti.

Kritikai sako, kad „Golden Goose“ sportbačių pirkimas turi būti „socialinis eksperimentas“, nes nesupranta noro pirkti ką nors, kas atrodo taip purvina ir nudėvėta.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Batai – statuso simbolis

Kai kurie „Golden Goose“ turėtojai atvirauja, kad ne kartą yra buvę paklausti, kodėl jie perka purvinai atrodančius batus, ypač už tokią didžiulę kainą.

Tačiau atrodo, kad šaunumo veiksnys slypi jų nesirūpinime. „Golden Goose“ firmos batai tampa statuso simboliu tarp jaunų moterų ir vyrų.

2024 m. „Panda Dunks“ modelis išnyks, o „Super-Stars“ sportbačių modelis – išpopuliarės.

Tai atsispindi pardavimuose. Mados mažmeninės prekybos tinklo „Drapers“ duomenimis, 2023 m. grynosios pajamos, palyginti su ankstesniais metais, padidėjo 18 proc. Agentūra „Bloomberg“ neseniai įvertino bendrovę 3,3 mlrd. eurų ir pranešė, kad ji tikriausiai birželį Milane žengs į biržą.

REKLAMA

@elinetoulouse #haul #goldengoosesneakers #mode #sneakers ♬ OUT NOW Enzo Smooth Operator - Enzo is Burning

„Business Insider“ pranešė, kad tarp šių batų gerbėjų yra Taylor Swift, Selena Gomez ir Hilary Duff. Tai gali turėti įtakos investuotojų vertinimams, kad bendrovės vertė 11 kartų viršija prognozuojamą šių metų pelną.

Tėvai šios jaunimo manijos nesupranta

Gruodžio mėnesį „Golden Goose“ generalinis direktorius Silvio Campara laikraščiui „Financial Times“ teigė, kad bendrovės klientai daugiausia yra jauni žmonės, o 80 proc. jų galima priskirti Z arba tūkstantmečio kartai (gimusiems 1981–1996 m.).

REKLAMA

Tačiau tėvai nėra tokie sužavėti. Viename naujausiame TikTok įraše, kurį paskelbė turinio kūrėja Sydney Schiffer, užfiksuota, kaip jos tėtis, sužinojęs, kiek kainavo jos „Golden Goose“ batai, pavadino ją „beprote“.

„Dabartinis jaunimas, – sušuko jis. – Tai mane glumina, yra kompanija, kuri tiesiogine prasme priverčia sportbačius atrodyti senus ir nudėvėtus?“

Kai S. Schiffer mama pastebėjo, kad suplyšę džinsai irgi madingi, tėvas paklausė: „Kodėl tu tiesiog nenusipirkai mano senų sportbačių?“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kitame vaizdo įraše mergina paaiškino, kad sutinka, jog jos meilė „Golden Goose“ bateliams buvo nelogiška, nes jai šie batai „ilgą laiką buvo negražūs“.

@sydneyschiffer

“The youth of today”

♬ original sound - Sydney Schiffer

„Ypač dėl kainos, kaina yra tokia, kad man norisi vemti“, – sakė ji.

Tačiau pamačiusi vieną konkrečią batų porą ji įsimylėjo.

Batus avės iki senatvės

S. Schiffer pademonstravo savo naujus sportbačius, kurie buvo tipiškai nutrinti ir šviesiai pilkos spalvos – panašūs į senus sportbačius, kurie per ilgametes atostogas buvo sukrauti į daugybę lagaminų ir ištepti purvu.

REKLAMA

Tačiau, pasak jos, tai buvo patogiausi batai, kokius jai kada nors teko avėti, ir jie tinka prie kiekvienos aprangos.

„Jie būna purvini, todėl man nerūpi, kai juos sutepu, – sakė ji. – Šie batai tarnaus visą gyvenimą. Jų nereikia valyti, nes kai jie tampa purvini, jie tiesiog vis labiau primena „Golden Goose“ sportbačius“.

Dėl šios priežasties jų vertė normali ir ji mano, kad ši investicija tikrai atsipirks.

„Ypač kai man bus 50 metų, ir aš vis dar juos avėsiu“, – sako ji.

prisikti triusai ne madoj dar ....?
duot katinui pri*kt. Tada 3000 eurų
prisisaik sau ir apsiramink, siknabirbi!
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų