Vaidotas Žala prieš dvyliktąjį ir paskutinį greičio ruožą bendroje įskaitoje užėmė 11-ą vietą ir tik 1 min. 35 sek. lenkė 12-oje vietoje buvusį ispaną Carlosą Sainzą. Visgi lietuvis pademonstravo fantastišką tempą ir dvyliktame greičio ruože buvo net 5-as.
Jis tik 3 min. 25 sek. nusileido etapo nugalėtojui afrikiečiui Henkui Lateganui, tačiau svarbiausia, kad aplenkė tiek C. Sainzą, tiek prancūzą Michaelą Pisano, kurie grąsino jį išversti iš 11-osios bendrosios įskaitos vietos.
Prieš paskutinį greičio ruožą V. Žalą nuo 10-oje vietoje buvusio argentiniečio Sebastiano Halperno skyrė 55 min. 23 sek. ir nors lietuvis jį taip pat aplenkė, tačiau paskutiniame greičio ruože panaikino tik 1 min. 54 sek. pranašumą.
Dvyliktame greičio ruože didelių problemų turėjo rusas Vladimiras Vasiljevas, kuris bendroje įskaitoje buvo 7-as ir V. Žalą lenkė 1 val. 34 min. 34 sek., tačiau paskutiniame greičio ruože buvo sustojęs ir kuriam laikui buvo atsiradusi viltis, jog tai galėtų lemti, kad V. Žala kiltų į dešimtą vietą. Visgi V. Vasiljevas prarado „tik“ apie 1 val. 5 min. ir to nepakako, kad lietuvis pakiltų aukščiau.
Kaip paaiškėjo vėliau, V. Vasiljevą partempė kitas Lietuvos ekipažas Antanas Juknevičius, kurie finišavo kartu.
Tai lėmė, kad V. Vasiljevas galutinėje įskaitoje liko 10-as ir 29 min. 34 sek. aplenkė V. Žalą.
„Jie prašė, bet sakiau, kad jau netrauksiu jų ant podiumo. Ir taip jau jiems labai padėjau, todėl sakiau, kad susitartų su kažkuo kitur. Buvo jie bėdoje, pagelbėjome, o toliau jie turi patys kapstytis. Tuo labiau, kad būtume žinoję, jog tik toks skirtumas, tai žinai.. Jie mums truputį kitaip pasakė. Sakiau, kad su Vaidu konkuruojate, bet jie sako, kad su Vaidu skirtumas beveik pusantros valandos, tai sako mus vis tiek patrauks „Kamaz“, ar kažkas kitas. Taip, sunkvežimis būtų patraukęs panašiu laiku kaip ir mes, na bet žinai.. Dabar jau yra kaip yra. Mes norėjome, kad Vaidas būtų dešimtas, bet gavosi, kaip gavosi“, – aiškino A. Juknevičius.