antanas juknevičius
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „antanas juknevičius“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „antanas juknevičius“.
Lietuvos delegacija Dakaro ralyje: nuo pirmųjų žingsnių iki fenomenalaus populiarumo
Pagal komandų, startuojančių Dakaro ralyje, ir gyventojų skaičiaus santykį Lietuva išsiveržė į lyderių gretas. 2025-ųjų Dakaro ralyje išvysime rekordinį kiekį lietuviškų ekipažų skaičių. Tokia Lietuvos delegacija primena Monako kariuomenę, kurios orkestras didesnis už pačią kariuomenę. Bet kaip viskas prasidėjo ir kaip Lietuva tapo viena aktyviausių Dakaro dalyvių?
Dakaro virusą į Lietuvą atvežė klasikinio ralio meistras Romualdas Beresnevičius.
Transformacija, elektrifikacija, modernizacija – „Savi Ratai“ projekto dalyviai žengė pirmąjį žingsnį link radikalių pokyčių
Bent kartą servise savo automobilį palikęs vairuotojas žino, kad tam tikrų remonto darbų kainos gali nemaloniai nustebinti. Tad dabar įsivaizduokite, kad norite pakeisti ne variklio alyvą, salono filtrą ar netgi brangesnius pakabos komponentus.
TV3 televizijos ekranuose – Rūtos Mur, Norbės ir A. Tapino iššūkis prikelti legendinius automobilius
Seni automobiliai vis dažniau išstumiami iš didmiesčių gatvių. Vieniems tokiais važinėti „ne lygis“, o kiti skuba jais kuo greičiau atsikratyti dėl griežtėjančių reikalavimų. Tačiau ką daryti, jei garaže stovi ne vieną dešimtmetį skaičiuojantis, bet mylimas automobilis, kuriuo vis dar norisi važiuoti? Į šiuos klausimus atsakys naujas TV3 projektas „Savi ratai“ ir trys žinomi jo dalyviai: atlikėja Rūta Mur, drifto lenktynininkas Norbertas Daunoravičius-Norbė bei visuomenininkas Andrius Tapinas.
#iGo2Dakar: Nematomoji Dakaro pusė
Patekti „į teliką“ Dakare galima keletu būdų: diktuoti greičio madas lekiant trasoje, atvažiuoti į maratono startą jau turint solidžią trofėjų kolekciją, būti gimusiam garsenybių šeimoje, patekti į šiurpią avariją ar iškrėsti kokią nors nesąmonę. Aplink naktimis kovines mašinas reanimuojančius mechanikus paprastai niekas su filmavimo kameromis nesisukinėja, nors čia dramų vyksta ne ką mažiau.
Palygino, kiek kainavo Dakaras anksčiau ir dabar: skirtumai milžiniški
Ar žinojote, kad Benedikto Vanago išlaidos Dakaro ralyje siekia net 2 milijonus eurų? Tačiau ar dėl milijonus kainuojančių startų lietuviai taip pamėgo sunkiausias pasaulio lenktynes? Plačiau apie Lietuvos lenktyninkų išlaidas ir dalyvavimo motyvus Dakare domėjosi TV3 aktualijų laida „TOP 3“.
Ne vieną Dakarą žurnalisto akimis matęs Mindaugas Plūkys šiais metais kartu su Laurynu ralį komentuoja TV3 ir TV6 kanalų žiūrovams.
Kaip technologijos keičia tikruosius visureigius?
Technologijos atvėrė naujų galimybių automobilių gamintojams varžytis kuriant vis geresnį produktą. Ir tai matyti rinkoje: salonuose didėja ekranai, daugėja pagalbinių vairavimo technologijų, kurios iš dalies jau gali pakeisti vairuotoją, kuriamos vis galingesnės ir švaresnės pavaros sistemos. Tačiau tai visai neaktualu tikram bekelės visureigiui. Kokios inovacijos lydi šių modelių rinką?
Jau gerą dešimtmetį be konkurencijos labiausiai populiarėjantys yra didesnio pravažumo automobiliai.
Kaip technologijos keičia tikruosius visureigius?
Technologijos atvėrė naujų galimybių automobilių gamintojams varžytis kuriant vis geresnį produktą. Ir tai matyti rinkoje: salonuose didėja ekranai, daugėja pagalbinių vairavimo technologijų, kurios iš dalies jau gali pakeisti vairuotoją, kuriamos vis galingesnės ir švaresnės pavaros sistemos. Tačiau tai visai neaktualu tikram bekelės visureigiui. Kokios inovacijos lydi šių modelių rinką?
Jau gerą dešimtmetį be konkurencijos labiausiai populiarėjantys yra didesnio pravažumo automobiliai.
Dakaro legenda išbandė naują veiklą: susidūrė su gūsingu vėju ir beveik pusantro metro bangomis
Profesionalus lenktynininkas Antanas Juknevičius buriuodamas Viduržemio jūroje tikėjosi ramaus plaukimo, tačiau susidūrė su gūsingu vėju ir beveik pusantro metro bangomis.
„Buriuojant Graikijoje greičio tikrai netrūko. Vienu metu vėjas pakilo iki 12m/s, o bangų aukštis siekė 1,2 metro. Tuo metu pasiekiau 9+ mazgų greitį su nesportine jachta! Palyginimui, tai būtų tas pats, jei keleiviniu autobusu lėktume 150 km/val.
Išgirdęs replikas apie baudų didinimą Antanas Juknevičius rėžė: žmonės jau tiek prislėgti
Lenktyninkai Benediktas Vanagas ir Antanas Juknevičius sutaria, diskutuoti apie situaciją keliuose reikia ne tik nutikus tragiškiems eismo įvykiams, bet nuolat. Profesionalūs lenktynininkai siūlo į situaciją žvelgti plačiau.
B. Vanago teigimu, atšilus orui ir pagerėjus vairavimo sąlygoms žmonės atsipalaidavo, „o tuomet, kai dingsta budrumas ir nutinka tokie tragiški įvykiai“.
„Abidvi rankos turi laikyti vairą“, – prideda A. Juknevičius.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius įžvelgia greičio matuoklių perteklių: „Tuoj negalėsim pajudėti niekur“
Kad lietuviai mėgsta greitį, rodo skaičiai – vien pernai išrašyta daugiau nei 600 tūkst. baudų. Norėdami panaikinti šį masinį mūsų vairuotojų įprotį, valdžia parengė naujų tramdymo priemonių – kelius nusės sektoriniai greičio matuokliai.
Daugiau apie tai – laidos „Karštai su tv3.lt“ reportaže.
Praeitų metų pabaigoje Lietuvos policija pasidalijo vaizdais iš vieno Šalčininkų rajono gyventojo gaudynių.
REKLAMA
REKLAMA
Juknevičius: apie pinigus Dakaro organizatoriams ir patirtas problemas karštųjų taškų beieškant
Praėjus kiek daugiau nei dviem savaitėms, 2023-ųjų Dakaras pasiekė finišą. Kartu su juo baigėsi ir Antano Juknevičiaus sau pačiam mestas iššūkis, tautiečiams parodyti ir papasakoti tai, kas lieka už kadro. Jis lydėjo Dakaro karavaną į kiekvieną greičio ruožą, atsidurdavo pačiame įvykių epicentre ir realiu laiku pranešdavo apie susiklosčiusią situaciją.
Jau judėdamas Dubajaus link, A. Juknevičius dalijasi savo mintimis apie tai, kokių išvadų priėjo šiame Dakare.
Antanas Juknevičius: „Manyje gyvenantis adrenalino mėgėjas norėtų lenktyniauti Dakare ir pūsti su vėjeliu“
Praėjus kiek daugiau nei dviem savaitėms, 2023-ųjų Dakaras pasiekė finišą. Kartu su juo baigėsi ir Antano Juknevičiaus sau pačiam mestas iššūkis, tautiečiams parodyti ir papasakoti tai, kas lieka už kadro.
Jis lydėjo Dakaro karavaną į kiekvieną greičio ruožą, atsidurdavo pačiame įvykių epicentre ir realiu laiku pranešdavo apie susiklosčiusią situaciją. Jau judėdamas Dubajaus link, A. Juknevičius dalijasi savo mintimis apie tai, kokių išvadų priėjo šiame Dakare.
Antanas Juknevičius laisvadienį Dakare susitiko su Nasser‘u Al-Attiyah
2023-ųjų Dakaras pasiekė pusiaukelę, o kartu su ja atėjo ir išsvajota poilsio diena. Jos metu Dakaro karavaną į kiekvieną greičio ruožą lydintis Antanas Juknevičius nesėdėjo rankų sudėjęs. Jis nuvyko į Rijade įsikūrusį bivaką, kadaplankytų jame įsikūrusius draugus ir senus bičiulius. Vienas jų – keturiskart Dakaro ralio čempionas ir šiuo metu automobilių klasės absoliučioje įskaitoje pirmaujantis katarietis Nasser‘as Al-Attiyah.
Antanas Juknevičius atskleidė kas išprovokuoja incidentus Dakaro trasoje
Dakaras įsibėgėja, o kartu su šiuo progresu daugėja ir klausimų, kurie kyla kiekvienam, akylai stebinčiam įvykius ir veiksmą tiek trasoje, tiek už jos ribų. Į sunkiausias pasaulio maratonines lenktynes atvykęs su tikslu parodyti ir papasakoti tai, kas lieka neatskleidžiama viešumai, Antanas Juknevičius dalijasi informacija, atsakydamas į tai, kuo dažniausiai domisi Dakaro fanai.
Dakare naudojamų padangų kainas atskleidęs Juknevičius: „Jų įprastoje parduotuvėje nenusipirksi“
Dakaras įsibėgėja, o kartu su šiuo progresu daugėja ir klausimų, kurie kyla kiekvienam, akylai stebinčiam įvykius ir veiksmą tiek trasoje, tiek už jos ribų.
Į sunkiausias pasaulio maratonines lenktynes atvykęs su tikslu parodyti ir papasakoti tai, kas lieka neatskleidžiama viešumai, Antanas Juknevičius dalijasi ekspertine informacija, atsakydamas į tai, kuo dažniausiai domisi Dakaro fanai.
Dakaro įvykių epicentre atsiduriantis Juknevičius: „Teko atsisveikinti su veidrodėliu ir tvarkyti sustreikavusį duslintuvą“
2023-ųjų Dakaras dar tik skaičiuoja pirmąsias veiksmo dienas, bet įvykių, kurie viską verčia aukštyn kojom – apstu: nuo atvira ugnimi liepsnojančios ir sugedusios technikos iki įnirtingos kovos lenktynių trasoje, aštraus akmenyno sprogdintų atsarginių padangų bei daugybės sugaišto laiko laukiant pagalbos. Šių įvykių epicentre – Antanas Juknevičius, kuris dalijasi unikaliais kadrais, pirmasis praneša apie įvykius trasoje ir dalijasi įžvalgomis apie susiklosčiusią situaciją.
Dakaro įvykių epicentre atsiduriantis Antanas Juknevičius: kaip jis atsirenka karštuosius taškus?
2023-ųjų Dakaras dar tik skaičiuoja pirmąsias veiksmo dienas, bet įvykių, kurie viską verčia aukštyn kojom – apstu: nuo atvira ugnimi liepsnojančios ir sugedusios technikosiki įnirtingos kovos lenktynių trasoje, aštraus akmenyno sprogdintų atsarginių padangų bei daugybės sugaišto laiko laukiant pagalbos. Šių įvykių epicentre – Antanas Juknevičius, kuris dalijasi unikaliais kadrais, pirmasispraneša apie įvykius trasoje ir dalijasi įžvalgomis apie susiklosčiusią situaciją.
Antanas Juknevičius apie tai, kas yra Dakaro prologas ir kodėl rusai tapo kirgizais?
Į Dakarą atvykęs su misija būti „insideriu“ ir parodyti tai, kas lieka už kadro, Antanas Juknevičius atlydėjo Dakaro karavaną į pirmąjį išbandymą – prologą – ir pasidalijo karštais komentarais iš įvykio vietos.
Į sunkiausias pasaulio maratonines lenktynes atvykęs parodyti tautiečiams vidinę Dakaro virtuvę, A. Juknevičius tiesiogiai iš įvykio vietos pasakojo, kas yra Dakaro prologas ir kam jis reikalingas.
Juknevičius apie tai, kas yra Dakaro prologas ir kodėl rusai tapo kirgizais
Į Dakarą atvykęs su misija būti „insideriu“ ir parodyti tai, kas lieka už kadro, Antanas Juknevičius atlydėjo Dakaro karavaną į pirmąjį išbandymą – prologą – ir pasidalijo karštais komentarais iš įvykio vietos.
Į sunkiausias pasaulio maratonines lenktynes atvykęs parodyti tautiečiams vidinę Dakaro virtuvę, A. Juknevičius tiesiogiai iš įvykio vietos pasakojo, kas yra Dakaro prologas ir kam jis reikalingas.
Naujam Dakaro amplua pasiruošęs Juknevičius jau Dubajuje: skubėjo į svarbų susitikimą
Šių metų pabaigoje paskelbęs apie priimtą pamatuotą ir racionalų sprendimą daryti pertrauką Dakare, lenktynininkas Antanas Juknevičius nesėdi sudėjęs rankų.
Pirmąją pertrauką po 8 metų iš eilės dalyvavimo Dakare pradeda išbandydamas naują amplua – į sunkiausias pasaulio maratonines lenktynes jis leidžiasi kaip stebėtojas, siekiantis tautiečiams parodyti vidinę Dakaro virtuvę. Su šiuo tikslu gruodžio 26-ąją dieną A. Juknevičius atskrido į Dubajų, kur laukė svarbus susitikimas.
Vidinę Dakaro ralyje rodysiantis Antanas Juknevičius: „Tai – pirma mano kelionė į Dakarą kitame amplua“
Šių metų pabaigoje paskelbęs apie priimtą pamatuotą ir racionalų sprendimą daryti pertrauką Dakare, lenktynininkas Antanas Juknevičius nesėdi sudėjęs rankų. Pirmąją pertrauką po 8 metų iš eilės dalyvavimo Dakare pradeda išbandydamas naują amplua – į sunkiausias pasaulio maratonines lenktynes jis leidžiasi kaip stebėtojas, siekiantis tautiečiams parodyti vidinę Dakaro virtuvę. Su šiuo tikslu gruodžio 26-ąją dieną A. Juknevičius atskrido į Dubajų, kur laukė svarbus susitikimas.
Antanas Juknevičius nelenktyniaus 2023-ųjų Dakare
Birželį pardavęs savo „Lapę“, Antanas Juknevičius kibo į konkurencingos Dakaro technikos paieškas. Dėl rinkoje nepalankiai susiklosčiusių aplinkybių teko priimti racionalų sprendimą – daryti metų pertrauką. Jos metu lenktynininkas dėmesį sutelks į strateginius sprendimus tam, kad į Dakarą sugrįžtų 2024-iais, tačiau svarbu išpildyti vieną sąlygą.
„2023-ųjų Dakaras man būtų 14-tas karjeroje, tad neturiu tikslo dalyvauti jame tik tam, kad finišuočiau ar pasiekčiau vidutinį rezultatą.
Pirmosiose „Enefit 24 valandų elektromobilių lenktynėse“ – Antano Juknevičiaus ekipos triumfas
Spalio 21-22 dienomis Kuršėnų autodrome vyko pirmosios Baltijos šalyse visą parą trunkančios elektromobilių lenktynės „Enefit 24H EV Race“.
Viena iš 11 lenktynėse dalyvavusių komandų – „Solitek Nova“, atstovaujanti pirmąjį Lietuvoje autonominės išmaniosios (elektros kaupimo sistemos) baterijos gamintoją. Po kvalifikacijos užėmusi antrąją vietą, komanda lenktynėse startavo užtikrintai, o po įtemptos kovos jose, strategiškai nurungusi savo pagrindinius konkurentus iškovojo čempionės titulą.
Antanas Juknevičius pardavė savo Dakaro „Lapę”
Pernai dėl netikėtų pokyčių Dakare turėjęs atšaukti planus parduoti savo „Lapę“, lenktynininkas Antanas Juknevičius tai padarė šiemet. Perleidęs savo mylimą lenktyninį automobilį į patikimas rankas, A. Juknevičius kimba į paieškas. Planuose – konkurencinga Dakaro technika.
„Apie „Lapės“ pardavimą svarstėme dar pernai, bet Dakaro organizatoriams birželį paskelbus apie naująją T1+ klasę, teko planus atšaukti.
Antanas Juknevičius pardavė savo Dakaro „Lapę”
Pernai dėl netikėtų pokyčių Dakare turėjęs atšaukti planus parduoti savo „Lapę“, lenktynininkas Antanas Juknevičius tai padarė šiemet. Perleidęs savo mylimą safari stiliaus lenktyninį automobilį į patikimas rankas, A. Juknevičius kimba į paieškas. Planuose – konkurencinga Dakaro technika.
„Apie „Lapės“ pardavimą svarstėme dar pernai, bet Dakaro organizatoriams birželį paskelbus apie naująją T1+ klasę, teko planus atšaukti.
Dakaro ralio pėdsakas: tona atliekų vien iš A.Juknevičiaus komandos automobilio
Dakaro lenktynės automobilių sporto mylėtojams yra bene laukiamiausias įvykis metuose, pritraukiantis daugiau nei tūkstantį vairuotojų ir pusę tiek transporto priemonių iš 63 šalių. Tačiau pasibaigus dviejų savaičių reginiui, nutilus plojimams ir nusėdus dulkėms, lieka milžiniški kiekiai nebetinkamų naudoti automobilių dalių.
Vladimiras Vasiljevas pripažįsta: „Be Juknevičiaus ir Karginovo Dakaro nebūtume baigę“
Lenktynininkas Antanas Juknevičius pasiekęs dvyliktojo greičio ruožo finišą įveikė ir 13-ąjį savo Dakarą, tačiau likus 50-čiai kilometrų iki finišo jis pakliuvo į nepavydėtiną situaciją.
Trasoje A.Juknevičių sustabdė Vladimiras Vasiljevas, kurio automobilis patyrė techninį gedimą. Savo eiga jis važiuoti negalėjo, todėl paprašė lietuvio partempti iki finišo.
13-ą Dakarą įveikęs Antanas Juknevičius: „Negali žmogaus palikti bėdoje“
Lenktynininkas Antanas Juknevičius pasiekęs dvyliktojo greičio ruožo finišą įveikė ir 13-ąjį savo Dakarą, tačiau likus 50-čiai kilometrų iki finišo jis pakliuvo į nepavydėtiną situaciją.
Trasoje A. Juknevičių sustabdė Vladimiras Vasiljevas, kurio automobilis patyrė techninį gedimą. Savo eiga jis važiuoti negalėjo, todėl paprašė lietuvio partempti iki finišo.
Rusą patraukęs ir tautiečiui taip pakenkęs Antanas Juknevičius: „Yra, kaip yra“
Penktadienį Saudo Arabijoje baigėsi 44-asis Dakaro ralis, kuriame dramos netrūko iki pat pabaigos.
Vaidotas Žala prieš dvyliktąjį ir paskutinį greičio ruožą bendroje įskaitoje užėmė 11-ą vietą ir tik 1 min. 35 sek. lenkė 12-oje vietoje buvusį ispaną Carlosą Sainzą. Visgi lietuvis pademonstravo fantastišką tempą ir dvyliktame greičio ruože buvo net 5-as.
Jis tik 3 min. 25 sek.
Kilogramą dulkių „suvalgiusio“ Antano Juknevičiaus trasoje laukė kupranugarių spąstai
Kilogramas suvalgytų smėlio dulkių, gera treniruotė kopose ir akmenuotame ruože išsaugotos sveikos padangos – lenktynininko Antano Juknevičiaus vienuoliktojo greičio ruožo „laimikiai“.
Startavęs prieš daugelį kitoms kategorijoms priklausančios Dakaro technikos, „Kreda“ komandos ekipažas savo tempu įveikė greičio ruože tykojusius iššūkius ir sėkmingai pasiekė finišą.
Antanas Juknevičius: „Šiandien varėm su vėjeliu ir kaifavom“
Kilogramas suvalgytų smėlio dulkių, gera treniruotė kopose ir akmenuotame ruože išsaugotos sveikos padangos – lenktynininko
Antano Juknevičiaus vienuoliktojo greičio ruožo „laimikiai“. Startavęs prieš daugelį kitoms kategorijoms priklausančios Dakaro technikos, „Kreda“ komandos ekipažas savo tempu įveikė greičio ruože tykojusius iššūkius ir sėkmingai pasiekė finišą.
Antano Juknevičiaus diena su nuotykiais, bet be didelių incidentų
Nei vieno prakirsto rato, trasoje aplenkti automobiliai, pamesti veidrodėliai, „nuskinti“ krūmai ir finišo vėliavėlė – įsimintiniausi dešimtojo greičio ruožo akcentai lenktynininko Antano Juknevičiaus akimis.
Startavęs prieš sunkvežimius, „Kreda“ duetas sportiniu režimu rinko vieną kelio tašką po kito ir be didelių incidentų pasiekė dienos finišą.
Antanas Juknevičius: „Diena su nuotykiais, bet be didelių incidentų“
Nei vieno prakirsto rato, trasoje aplenkti automobiliai, pamesti veidrodėliai, „nuskinti“ krūmai ir finišo vėliavėlė – įsimintiniausi dešimtojo greičio ruožo akcentai lenktynininko Antano Juknevičiaus akimis. Startavęs prieš sunkvežimius, „Kreda“ duetas sportiniu režimu rinko vieną kelio tašką po kito ir be didelių incidentų pasiekė dienos finišą.
Antanas Juknevičius: trasoje buvo daug dulkių, o jose – krūvos reikalų
Nors aštuntasis greičio ruožas „pareikalavo“ priekinio automobilio bamperio, „Kreda“ ekipažo pakilios nuotaikos tai nei kiek nesugadino, priešingai – komanda džiaugėsi tikru Dakaru. Todėl nuotaika niekur nedingo ir sužinojus, kad devintajame greičio ruože teks startuoti už trijų dešimčių kitoms Dakaro kategorijoms priklausančios technikos.
Antanas Juknevičius: „Trasoje buvo daug dulkių, o jose – krūvos reikalų“
Nors aštuntasis greičio ruožas „pareikalavo“ priekinio automobilio bamperio, „Kreda“ ekipažo pakilios nuotaikos tai nei kiek nesugadino, priešingai – komanda džiaugėsi tikru Dakaru. Todėl nuotaika niekur nedingo ir sužinojus, kad devintajame greičio ruože teks startuoti už trijų dešimčių kitoms Dakaro kategorijoms priklausančios technikos.
Devintasis Dakaro etapas: Arūnas Gelažninkas nusileido konkurentams, Vaidotas Žala finiše prarado pozicijų
Antradienį Saudo Arabijoje tęsiasi Dakaro ralis, kuriame įvyks jau devintasis greičio ruožas iš dvylikos. Šį kartą lenktynininkų laukė 491 km, iš kurių greičio ruožas – 287 km.
Dalyviai šiandien turėjo pasiekti 6 tarpinius punktus (40 km – 80 km – 118 km – 160 km – 200 km – 241 km) ir finišą 287 km.
Pasak organizatorių, šio etapo ružą sudaro 48% smėlis, 33% akmenuoto dirvožemis, 0% asfalto, 5% akmenų, 14% kopų ir 0% druskingo ruožo.
Greičio ruožas Antanui Juknevičiui sukėlė prisiminimus apie Afriką
Įveikęs sunkvežimių keliamus dulkių debesis ir paliktas provėžas, „Kreda“ ekipažas aštuntajame Dakaro ralio greičio ruože startavo už jų. Priekyje laukė tik automobiliai, smėlis ir Saudo Arabijos akmenys.
Tačiau nei jie, nei nulūžęs priekinis bamperis „Kreda“ komandos tempo nestabdė ir nesutrukdė pasiekti aštuntojo greičio ruožo finišo.
Dakaro ralis 2022: Rokas Baciuška vejasi lyderius, Vaidotas Žala grūmėsi su kopomis, Vaidotas Paškevičius dieną baigė 10-as
Saudo Arabijoje tęsiasi Dakaro ralis, kuriame įvyko jau aštuntasis greičio ruožas iš dvylikos.
Viso lenktynininkai turėjo įveikti net 828 kilometrus, tačiau iš jų greičio ruožo bus 394 km.
Dalyviai šiandien turėjo pasiekti 9 tarpinius punktus (43 km – 86 km – 119 km – 170 km – 201 km – 239 km – 280 km – 321 km – 358 km) ir finišą 394 km.
Pasak organizatorių, šiandien lenktynininkų laukė 30% smėlis, 46% akmenuoto dirvožemis, 0% asfalto, 0% akmenų, 24% kopų ir 0% druskingo ruožo.
Antanas Juknevičius vienai dienai tapo grill šefu – kepsnių skonis sužavėjo ir Dakaro čempioną
Laisvą nuo lenktynių Dakaro ralyje dieną „Kreda“ komandos lenktynininkas Antanas Juknevičius išnaudojo gamindamas sau ir komandos nariams. Puikių rezultatų net ir ekstremaliomis sąlygomis Saudo Arabijos dykumose pasiekti padėjo komandos naujausių partnerių Kamado BONO kepsninė.
Gardūs kvapai į „Kredą“ stovyklą paskatino užsukti ir septyniskart Dakaro ralio nugalėtoją sunkvežimių įskaitoje Vladimirą Čaginą.
Septintasis Dakaro etapas: Arūnas Gelažninkas didina atotrūkį, Vaidotas Žala išlaikė panašias pozicijas
Sekmadienį Saudo Arabijoje po laisvos dienos bus pratęstas Dakaro ralis, kuriame įvyks jau septintasis greičio ruožas. Šį kartą lenktynininkai turės įveikti virš 700km – iš Rijado į Al Dawadimi.
Dakaro ralis 2022: Vaidotas Žala pakilo į 10-ą poziciją, Rokas Baciuška demonstruoja pavydėtiną stabilumą
Penktadienį Saudo Arabijoje tęsėsi Dakaro Ralis, kuriame šiandien dalyviai turėjo varžytis dvejose skirtingose trasose, tačiau dėl sugadintos trasos buvo atšaukta motociklų ir keturračių lenktynės.
Šeštame ir paskutiniame iki poilsio dienos greičio ruože automobilių, sunkvežimių, motobagių ir prototipų laukė 348 kilometrai, antrą kartą atliekant kilpą aplink Rijadą.
Antanas Juknevičius Dakaro ralio kopose vaikė žiūrovus
Finišavęs penktajame greičio ruože, Antanas Juknevičius sugrįžo į dieninę Dakaro įskaitą ir buvo pasiruošęs joje likti išaušus naujai dienai. To padaryti pavyko.
Prakirtęs du ratus, bet linksmai pasivažinėjęs amerikietiškais kalneliais, „Kreda“ ekipažas atsikovojo prarastą laiką. Todėl šeštojo greičio ruožo finišą, o kartu ir Dakaro pusiaukelę, pasiekė dar vidurdienį.
3 ratus „prakirtęs“ Antanas Juknevičius: „270 kilometrų važiavom be atsargos“
Naktį dviem varomais ratais įveikęs ketvirtojo greičio ruožo akmenuotas atkarpas ir kopas, išaušus naujai dienai lenktynininkas Antanas Juknevičius buvo pasiruošęs atsikovoti prarastas pozicijas. Nors „Kreda“ ekipažas buvo priverstas stoti trasoje tris kartus dėl prakirstų ratų ir be atsargos įveikti beveik 300 kilometrų, finišą pavyko pasiekti sėkmingai.
Dakaro ralis 2022: Vaidotas Žala daugelį varžovų paliko dulkėse, Antanas Juknevičius išnaudojo visus atsarginius ratus
Ketvirtadienį Saudo Arabijoje tęsiasi Dakaro Ralis, kuriame šiandien dalyviai turės įveikti kilpines trasas Rijadoje.
Įdomu tai, kad šį kartą motociklininkai ir kitos transporto priemonės turės skirtingas trasas, o penktadienį jie apsikeis kilpomis. Šį kartą motociklininkų ir keturračių lauks 346 km, tuo tarpu kitų – 395 km greičio ruožas.
Kadangi dalyviai važiuos skirtingas trasas, kad būtų teisinga, jie išjungė GPS žemėlapį, kurį įjungs tik penktadienį.
Antanas Juknevičius: „Stovim 90-ame greičio ruožo kilometre. Dykumoje. Lygioje vietoje išgirdom, kad kažkas priekyje traška“
Trečiajame greičio ruože trumpam tapęs elektriku ir sėkmingai sutvarkęs trūkusį generatoriaus laidą, Antanas Juknevičius ketvirtajame greičio ruože buvo pasiruošęs atkovoti prarastas pozicijas. Tai daryti sekėsi iki trečiojo kelio taško, kai spartų kilimą pozicijomis aukštyn sustabdė atsiradusios techninės kliūtys. Teko stoti trasoje ir nuimti kardaninį veleną, o vėliau ir pusašius.
Antanas Juknevičius po 8 valandų greičio ruože galiausiai pasiekė bivaką: „Kopas įveikėm tik su galu varomu automobiliu“
Trečiajame greičio ruože trumpam tapęs elektriku ir sėkmingai sutvarkęs trūkusį generatoriaus laidą, Antanas Juknevičius ketvirtajame greičio ruože buvo pasiruošęs atkovoti prarastas pozicijas.
Tai daryti sekėsi iki trečiojo kelio taško, kai spartų kilimą pozicijomis aukštyn sustabdė atsiradusios techninės kliūtys. Teko stoti trasoje ir nuimti kardaninį veleną. Be jo automobilį varė tik galiniai ratai, tačiau „Kreda“ ekipažas važiavo toliau.
6 valandas trasoje praleidęs Antanas Juknevičius: „Svarbiausia, kad Dakaras tęsiasi“
Trečiajame Dakaro ralio greičio ruože Antanas Juknevičius su „Kreda“ susidūrė su ne viena problema, tačiau finišą pasiekti sugebėjo.
Lenktynininkas antrame greičio ruože lenkė vieną varžovą po kito ir galutinėje įskaitoje pakilo per 50 pozicijų. Dėl to trečiojo greičio ruožo starto rikiuotėje pavyko išvengti didelės dalies lėtesnių komandų, kurias teko lenkti vakar. Tačiau laukė kiti iššūkiai – dingęs krovimas privertė stoti trasoje.
Dakaro ralis 2022: Benediktas Vanagas ir Vaidotas Žala artėja link TOP10
Trečioji sportinė
Dakaro ralio diena arba antra atšaukto maratono diena buvo trumpa bei greita.
Greičio ruožas, turėjęs tęstis daugiau nei tris šimtus kilometrų buvo sutrumpintas ir dalyviams teko įveikti tik 255 sportinius kilometrus. Tokį sprendimą organizatoriai vakar priėmė dėl po lietaus sunkiai pravažiuojamų kai kurių trasos vietų.
Vidurnaktį finišą pasiekęs Antanas Juknevičius: „Buvo smagu startuoti pasuktiniems“
Tik vidurnaktį pasiekęs pirmojo greičio ruožo finišą, Antanas Juknevičius antrajame greičio ruože startavo kovingai nusiteikęs. Jis buvo pasiruošęs „išgaudyti“ priekyje važiavusius lėtesnius varžovus. Startavęs iš rikiuotės galo,
A. Juknevičius užtikrintai kilo pozicijomis aukštyn, o finišą pasiekė 36 vietoje. Finišavusi „Kreda“ komanda turnyrinėje lentelėje pakilo per 50 pozicijų.
„34 minutes pavėlavom į startą, nes prieš pat jį pastebėjom, kad iš vairo kolonėlės teka alyva.
Antanas Juknevičius: „Labai smagu startuoti paskutiniam“
Tik vidurnaktį pasiekęs pirmojo greičio ruožo finišą, Antanas Juknevičius antrajame greičio ruože startavo kovingai nusiteikęs. Jis buvo pasiruošęs „išgaudyti“ priekyje važiavusius lėtesnius varžovus.
Startavęs iš rikiuotės galo, A. Juknevičius užtikrintai kilo pozicijomis aukštyn, o finišą pasiekė 36 vietoje. Finišavusi „Kreda“ komanda turnyrinėje lentelėje pakilo per 50 pozicijų.
„34 minutes pavėlavom į startą, nes prieš pat jį pastebėjom, kad iš vairo kolonėlės teka alyva.