Po finišo sunkiai rinkdamasis žodžius V. Žala neslėpė nusivylimo. Anot jo, itin apmaudu buvo prisiminti, kad poilsio dieną technikai svarstė, ar vertėtų pusašius perrinkti, o galbūt pakeisti naujais. Visgi neužfiksavus detalių laisvumo buvo nuspręsta to nedaryti.
„Šiandienos greičio ruožas buvo rimtas išbandymas technikai – važiuojant per mažas kopas pakabai teko atlaikyti daug smūgių, o tai tikrai ne į naudą. Tik keista, kad pats pusašis nusisuko lygioje vietoje. Persivertę per kopą pajutome, kad trūksta traukos. Iškart buvo aišku, kad nutiko vienas iš dviejų – sugedo sankaba arba nusisuko pusašis“, – kalbėjo lenktynininkas.
V. Žala pasakojo, kad bandydamas atsigriebti greičio ruožo pabaigoje akceleratorių spaudė iki dugno. Taip lekiant netrūko kaskadininkų triukus primenančių pavojingų momentų, tačiau pastangos davė norimą rezultatą – ekipažui pavyko išlaikyti 11-ąją vieną bendroje automobilių įskaitoje.
Lyderiai išsaugojo pozicijas
Ketvirtadienį, sausio 13-ąją, Dakaro dalyviai įveikė Bišos miesto apylinkėse suformuotą paskutiniąją kilpos pavidalo trasą. 346 kilometrų ilgio ruože netrūko įvairiausio dydžio ir sudėtingumo kopų, kurios visiškai išdžiūvus smėliui atskiruose ruožuose buvo itin minkštos.
Ilgame vienuoliktajame greičio ruože Dakaro dalyviai dar turėjo gerą progą pakeisti galutinį rezultatą. Automobilių įskaitos lyderis Nasseras Al-Attiyah buvo atsargus ir finišavo septintas, tačiau to jam visiškai pakako norint išlaikyti persvarą prieš Sebastieną Loebą. Ketvirtadienio greičio ruožą laimėjo Carlosas Sainzas, o antrąją vietą kiek netikėtai užėmė argentinietis Lucio Alvarezas.
„X-Raid“ visureigio remontui daug laiko sugaišęs V. Žala nuo lyderio atsiliko daugiau nei 50 minučių. Bendroje automobilių įskaitoje „Teltonika Racing“ ekipažas išlaikė 11-ąją vietą, tačiau likus paskutiniajam greičio ruožui jų pranašumas prieš 12-oje pozicijoje esantį C. Sainzą siekia vos pusantros minutės.