Kaip teigia pats sportininkas, testų važiavimas yra naudinga privilegija – naujasis lenktynininko motociklas yra nuomotas, tad reikia apsiprasti. Tačiau taip pat svarbu ir žinoti, kada reikia sustoti.
„Testus vykdau antrą dieną. Vakar teko šiek tiek pasivažinėti, ir šiandien. Tačiau organizatoriai mėgsta motociklininkams mesti iššūkius ir šiandien į mūsų trasą paleido ir automobilius, tad tenka važiuoti jų vėžėmis ir skęsti dulkėse. Šiandien pralėkiau vieną ratą, būtų naudinga važiuoti dar, bet jau nevažiuosiu, nes lakstymas grioviais yra technikos laužymas, o čia dar tik testai, tad nėra ko verstis per galvą, geriau pasisaugoti,“ – įspūdžiais dalijosi M. Siliūnas.
Buvimas Saudo Arabijoje ir suvokimas, jog iki starto, dėl kurio buvo įdėta daug pastangų, lieka mažiau nei dvi paros, sportininkui kelia tik pozityvias emocijas.
„Žinau, kad įdėjau daug darbo ir padariau viską, ką galiu. O ir organizatoriai jau patvirtino, jog dokumentai tvarkingi, motociklas paruoštas ir galiu startuoti prologe. Labai to laukiau, tad jausmas išties geras, belieka padaryti tai, ką moku geriausiai – susikaupti į buvimą čia ir dabar bei prisiminti viską, ką mokiaus pastaruosius trejus metus, pritaikyti įgytą patirtį ir važiuoti,” – apie emocijas kalbėjo klaipėdietis.
Oficialus ralio startas – penktadienį, sportininkų lauks neilga diena. Per dieną teks įveikti 130 kilometrus pravažiavimo ir 28 kilometrų ilgio greičio ruožą. Prologo rezultatai lems tvarką, kuria prie pirmojo greičio starto linijos sportininkai išsirikiuos šeštadienį.
Sudėtingiausios pasaulio lenktynės rengiamos jau 46 metus iš eilės, tačiau mūsų šaliai būtent šios taps ypatingomis – 2024-ųjų Dakaras išsiskirs istoriškai gausiausiu lietuviškų ekipažų skaičiumi. O tuo, kad nuo sausio 4-osios gerbėjai galėtų patogiai sekti visus svarbiausius lenktynių įvykius, pasirūpins TV3 žiniasklaidos grupė – oficialus Dakaro 2024 transliuotojas Lietuvoje. Daugiau naujienų galite surasti specialiame Dakaro polapyje.