Po pirmųjų testų B. Vanagas džiaugėsi automobilio stabilumu, ypač važiuojant sudėtingais bekelės ruožais. Atlikti patobulinimai, įskaitant platesnę automobilio bazę, prisidėjo prie geresnio valdymo ir komforto.
„Pats pirmas jausmas – EVO yra daug ramesnis automobilis. Jis yra greitesnis ir, ypač bekelėje, gerokai stabilesnis. Papildomi 10 centimetrų pločio tikrai duoda savo. Tačiau testų metu reikėjo susikalibruoti automobilio kampus ir suderinti parametrus su inžinieriais,“ – pasakojo B. Vanagas.
Testų metu B. Vanagas dirbo ne tik su technika, bet ir su naujuoju navigatoriumi Szymonu Goszpodarczyku. Lenktynininkas pabrėžė, kad tai buvo puiki proga susikalibruoti bendrą komunikaciją ir pritaikyti naudojamą žodyną realioms sąlygoms.
„Su Szymonu mums dar teks nemažai padirbėti – teorijoje jau buvome aptarę mūsų leksikoną, tačiau važiuojant greitu tempu paaiškėjo, kad tam tikrus terminus reikia keisti. Šie testai buvo labai naudingi tam, kad suprastume, ką dar turime patobulinti,“ – teigė Vanagas.
Benediktas Vanagas, praėjusiais metais pasiekęs rekordinį Baltijos šalių rezultatą, šiemet sieks dar geresnių rezultatų, pasitelkdamas ne tik technikos patobulinimus, bet ir sustiprintą komandinį darbą.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Svarbiausius lenktynių įvykius nuo sausio 3 d. Lietuvai nušvies oficiali Dakaro 2025 transliuotoja, TV3 žiniasklaidos grupė. Plačiausiai visus Dakaro įvykius žiūrovams nušvies kanalas TV6 ir speciali laida „Dakaras 2025“, kurią kviečiama sekti kasdien, 20 val. vakaro.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!