Testų metu Mykolas Paulavičius įveikė apie 20 kilometrų ir teigė, kad šis atstumas leido gerai susipažinti su motociklo charakteristika. Grįžęs į „Joy Ride“ komandos palapinę, lietuvis aptarė su mechanikais keletą pastebėjimų dėl pakabos nustatymų, tačiau pažymėjo, kad motociklas jį maloniai nustebino.
„Šiandien važiuojant į testus apėmė didelis džiaugsmas, nes pagaliau atėjo ta akimirka, dėl kurios trejus metus dirbau. Dabar nebe prie popierių ar kompiuterio, o esu čia, Dakare, ant motociklo,“ – džiaugėsi sportininkas.
Paulavičius atskleidė, kad motociklas yra daug pranašesnis už treniruotėms naudotą krosinį modelį: „Stabilus, greitas, prisispaudžia prie žemės. Palyginus su krosiniu, tai visiškai kito lygio technika.“
Nors motociklas veikia puikiai, Mykolas užsiminė apie kelis nedidelius patobulinimus: „Galbūt paminkštinsime amortizatorius ir laukiu kelių korpuso detalių.“
Kelionės iššūkiai nesutrikdė pasiruošimo
Vizito į Saudo Arabiją pradžia Mykolui buvo nelengva – pakeliui dingo dalis bagažo. Nepaisant to, lenktynininkas išlieka ramus: trūkstamas ekipuotės dalis, tokias kaip pirštinės ir akiniai, paskolins komandos nariai. Šie iššūkiai startui nesutrukdys.
Po testų Mykolo dar laukia administracinės ir techninės komisijos formalumai, o sausio 3-ąją dieną jis pradės savo pirmąjį greičio ruožą Dakaro ralyje.
Mykolo Paulavičiaus debiutinį pasirodymą Dakare aktyviai seka ir komandos partneriai. „Fegda Grupė“ vadovas Gediminas Gribulis pabrėžė, kad Paulavičius nuo pat pradžių sistemingai siekė savo tikslų.
„Mykolą pažįstu jau ilgą laiką. Jo užsispyrimas ir noras dalyvauti Dakaro ralyje paliko įspūdį. Jis sistemingai dirbo, kad ši svajonė išsipildytų, todėl mes nusprendėme prisidėti. Tikimės, kad jis pasieks finišą ir parodys savo maksimalias galimybes,“ – kalbėjo G. Gribulis.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!