„Swedbank“ atstovė ryšiams su visuomene Daiva Taučkėlaitė tikina, kad tiek banko padaliniai, tiek jo internetinė svetainė veikė įprastai. Su problemomis nesusidūrė ir „SEB“.
„Šiuo metu bankas veikia įprastai. Visą šia dieną su problemomis nesusidūrėme“, – Eltai teigė D. Taučkelaitė.
„Šiuo metu ir visą šią dieną viskas veikia“, – tikino SEB banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daškevičienė.
Tarp didžiąją rinkos dalį užimančių bankų patenkantis „Luminor“ taip pat nesusidūrė su trikdžiais.
„Citadele“ banko Lietuvoje komunikacijos vadovė Birutė Rutkauskaitė Eltai patvirtino, kad finansų institucija su IT problemomis nesusidūrė nei Lietuvoje, nei likusiose Baltijos šalyse.
„Viskas pas mus gerai, visose Baltijos šalyse sistemos veikia, jokių sutrikimų nebuvo“, – tikino ji.
Penktadienį su problemomis nesusidūrė ir „Šiaulių bankas“.
„Nefiksavome nieko neįprasto“, – patikino „Šiaulių banko“ komunikacijos vadovas Saulius Jarmalis.
ELTA primena, kad penktadienį pasaulines kompiuterines sistemas paveikė didelio masto sutrikimai, dėl kurių JAV buvo nutupdyti lėktuvai, Jungtinėje Karalystėje (JK) sutriko televizijos transliacijos, Australijoje įtaką pajuto telekomunikacijos, o Naujojoje Zelandijoje su problemomis susidūrė bankai ir kompiuterinės sistemos šalies parlamente.
Berlyno Brandenburgo oro uoste Vokietijoje dėl „techninės problemos“ buvo sustabdyti skrydžiai, didžiausias JK geležinkelių operatorius perspėjo apie galimus traukinių reisų atšaukimus, taip pat britų stotis „Sky News“ pranešė, kad dėl trikdžių penktadienį buvo nutrauktos rytinės žinių transliacijos.
Australijos telekomunikacijų įmonė „Telstra“ pareiškė, kad sutrikimus lėmė „pasaulinės problemos“, ištikusios „Microsoft“ bei kibernetinio saugumo bendrovės „CrowdStrike“ programinę įrangą.
Kai kurios Lietuvos oro uostuose (LTOU) veikiančios antžeminių paslaugų bendrovės taip pat pranešė apie tam tikrus IT sistemų veiklos nesklandumus.