Rengia velykinį aukcioną, skirtą paremti „Mamų unijai“
Laikrodininkas reguliariai globoja, lanko, remia kelias organizacijas, tarp kurių – labdaros ir paramos fondas „Mamų unija“ ir Pal. kun. Mykolo Sopočkos hospisas.
V. Laurinavičius velykiniu laikotarpiu surengs jau trečiąjį aukcioną, kuriame bus galima įsigyti kolekcijos „Baltijos perlas“ laikrodį. Šios kolekcijos laikrodžiai – išskirtinio dizaino, prabangūs, specialiai kurti aukcionams ir labdarai. Visos lėšos pardavus laikrodį bus skirtos „Mamų unijai“. Kaip pasakoja laikrodininkas, šiuo metu organizacija globoja ir vaikus iš Ukrainos, todėl parama jai – aktuali kaip niekada.
Pirmuosius aukcionus laikrodininkas surengė prieš 2021-ųjų Kalėdas, taip pat dar vienas aukcionas turėtų startuoti 2022-ųjų vasarą.
Kuria kolekciją ir karo siaubiamai Ukrainai
Šiuo metu V. Laurinavičius reiškia didelį palaikymą Ukrainai ir visomis išgalėmis stengiasi prisidėti prie šalies kovos: „Viešoje erdvėje „išlenda“ ir prieštaringų nuomonių, ar reikia padėti Ukrainai ir jos žmonėms. Mes su visa komanda sakome, kad padėti ne tik reikia, bet tiesiog būtina. Padėdami kitiems, paklosime pamatus ir savo tautos šviesesniam rytojui“, – įsitikinęs laikrodžių kūrėjas.
Paskutinėmis kovo mėn. dienomis V. Laurinavičius lankėsi Ukrainos ambasadoje, kurios darbuotojams perdavė kuklią paramą, taip pat įteikė savo naująjį kūrinį – laikrodį su užrašu „Slava Ukraini!“.: „Klientų pageidavimu personalizavome keletą jau esamų mūsų kolekcijos laikrodukų. Jų liko vos keli, o tie, kurie nespės įsigyti, tegul nenusimena: kviečiu sekti naujienas interneto svetainėje arba „Watchmaker Vismantas“ feisbuko paskyroje: vasaros pradžioje pasirodys naujoji kolekcija ir dar daugiau Ukrainai palaikyti skirtų laikrodukų“, – detales atskleidžia unikalių aksesuarų kūrėjas.
Šiuo metu intensyviai derinami logotipas, dizainas ir kitos detalės. Visas pelnas pardavus laikrodžius bus skiriamas Ukrainos žmonėms. Šios kolekcijos pirmuoju ambasadoriumi, pasipuošęs ryškiu laikrodžiu su geltona apyranke ir mėlynu ciferblatu, tapo saksofono virtuozas Juozas Kuraitis.
Verslo idėjai „užaugti“ prireikė net 3 dešimtmečių
Kaip teigia meistras, idėja kurti unikalius laikrodžius nekilo per vieną naktį. Meistras amato subtilybių mokėsi net iš kelių kolegų, tarp jų – ir talentingo žydų kilmės laikrodininko, dalyvavo tarptautiniuose renginiuose, nuolat domėjosi laikrodžių gamybos naujovėmis ir tendencijomis. Daugiau nei 30 metų laikrodžius remontavęs, galiausiai, paskatintas draugų, artimųjų ir klientų, meistras išdrįso sukurti kelis laikrodžius, iškart sulaukusius didžiulės sėkmės: pirmoji „Watchmaker Vismantas“ kolekcija pavadinta vienu gražiausių lietuviškų žodžių „Ačiū“. Ši kolekcija labai populiari, nuolat papildoma atnaujintais ir įvairesniais modeliais, o netrukus pasirodys „Vyčio“ laikrodžių linija.
„Kiekvienas kūrėjas turi stebėti rinkos pulsą, neužmigti ant laurų. Pastaraisiais metais daug žmonių ieško kokybės, jiems artimos ekologijos idėjos, todėl savo laikrodžiams pasirinkau geriausios kokybės medžiagas: šveicariškus mechanizmus, nerūdijančio plieno korpusus ir safyrinius stikliukus, ypač atsparius smūgiams ir įbrėžimams. Laikrodžio mechanizmui suteikiu viso gyvenimo garantiją. Daugelis klientų net nepatiki ir stebisi, kaip tai įmanoma“, – pasakoja meistras.
Jis per tris darbo dešimtmečius išsiaiškino visus galimus laikrodžių mechanizmų veikimo netikslumus ir problemas, todėl renkasi laiko patikrintus geriausių gamintojų mechanizmus, kurie nesukeltų diskomforto klientams, net jei sustotų. Tokiu atveju meistras žino, kad galėtų greitai ir kokybiškai suremontuoti ir grąžinti laikrodį į gyvenimą. Žinoma, yra klientų, norinčių įmantresnių laikrodžių, kai daugiau atsakomybės tenka ir pačiam savininkui, todėl V. Laurinavičius ruošiasi kurti ir tokių laikrodžių kolekcijas.
Meistras laikrodžius taiso su kolegomis, tačiau jų surinkimo nepatiki niekam kitam.
Laikrodžiams nelemta dulkėti kažkur lentynose
Kur dar slypi meistro kurtų laikrodžių sėkmės paslaptis? Jie – ne tik kokybiški, bet ir lengvai priderinami tiek prie laisvalaikio, tiek prie darbo aprangos, tiek ir prie išeiginių drabužių (vadinamasis „Smart casual“ stilius). Laikrodžių dizainas kuriamas gerai ištyrus rinką, klientų poreikius ir pomėgius. V. Laurinavičius sėkmingai prisibeldžia ir į klienčių širdis: mielai kuria ne tik vyriškus, bet ir moteriškus laikrodžius.
Laikrodininkas paneigia mitą, esą dovanoti laikrodžių negalima: „Kaip tik laikrodis – viena populiariausių ir geidžiamiausių dovanų. Ant laikrodžio galime išgraviruoti norimą tekstą, simbolį, tad vargu, ar įmanoma rasti dar asmeniškesnę dovaną“, – įsitikinęs kūrėjas. Jis pasakoja, kad nemažai laikrodžių kaip dovaną darbuotojams užsako ir įmonės. Jau kelios organizacijos yra paprašiusios pagaminti išskirtinai tik aukcionams skirtus laikrodžius, tačiau dėl meistro laiko stokos užsakovai turės luktelėti ne vieną mėnesį.
Daugiau informacijos: