• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau kiekvienas, pastaruoju metu apsilankęs „Iki“ parduotuvėje, pastebėjo naujieną – prekybos tinklas, siekdamas užtikrinti dar patogesnį apsipirkimą, įdiegė naujo dizaino elektronines etiketes. Jos tapo ryškesnės ir aiškesnės, naudojamas didesnis lengviau įskaitomas šriftas. Šis pokytis, pasak minėto prekybos tinklo komunikacijos vadovės Gintarės Kitovės, pirkėjams padės sutaupyti ne tik pinigų, bet ir laiko.

Jau kiekvienas, pastaruoju metu apsilankęs „Iki“ parduotuvėje, pastebėjo naujieną – prekybos tinklas, siekdamas užtikrinti dar patogesnį apsipirkimą, įdiegė naujo dizaino elektronines etiketes. Jos tapo ryškesnės ir aiškesnės, naudojamas didesnis lengviau įskaitomas šriftas. Šis pokytis, pasak minėto prekybos tinklo komunikacijos vadovės Gintarės Kitovės, pirkėjams padės sutaupyti ne tik pinigų, bet ir laiko.

REKLAMA

G. Kitovės teigimu, naujo dizaino elektroninės etiketės – sprendimas, sukurtas glaudžiai bendradarbiaujant su pačiais pirkėjais, rašoma pranešime spaudai.

Svarbūs patobulinimai

„Tai vienas iš sprendimų, apie kurį diskutavome ir konsultavomės su iš pirkėjų suburta prekybos tinklo klientų valdyba. Įsiklausymas į pirkėjų nuomonę yra didelis pranašumas: jų įžvalgos padeda dar sparčiau gerinti apsipirkimo patirtį visiems klientams.

Pavyzdžiui, pagal klientų valdybos patarimus patobulinome prekybos tinklo programėlę, įdiegėme naujas sveriamų produktų svarstykles, asortimentą papildėme gausesniu augalinės kilmės produktų pasirinkimu, ir tai tik dalis pokyčių.

REKLAMA
REKLAMA

Toliau intensyviai investuosime į klientų aptarnavimo kokybę ir planuojame įgyvendinti dar daugiau naujų sprendimų, kad kasdienis apsipirkimas būtų malonesnis ir sklandesnis“, – sako G. Kitovė.

REKLAMA

Naujasis kainų etikečių minėto prekybos tinklo lentynose dizainas išsiskiria svarbiais patobulinimais. Visų pirma, kad pirkėjams būtų lengviau orientuotis ir greičiau rasti reikiamą informaciją, nuo šiol akciniai pasiūlymai žymimi dėmesį atkreipiančia raudona spalva.

Be to, etiketėse dar aiškiau išskirta, kaip pasinaudoti nuolaidomis, kurių minėtas prekybos tinklas kas savaitę skelbia tūkstančiams prekių. Nurodoma, kada akcija galioja tik su prekybos tinklo lojalumo kortele ar programėle, taip pat – koks pasiūlymas galioja konkrečiai prekei.

REKLAMA
REKLAMA

„Taikome įvairias akcijas, kad pirkėjai galėtų sutaupyti apsiperkant: solidžias nuolaidas, specialius 1+1, 2+1 pasiūlymus. Naujo dizaino etiketėse visos sąlygos išdėstytos aiškiai ir paprastai, tad bus dar lengviau pasinaudoti nuolaidomis ir pirkiniams išleisti mažiau“, – sako G. Kitovė.

Taip pat, atsižvelgiant į pirkėjų pageidavimus, etiketėse nuo šiol naudojami didesni šriftai, kad informaciją būtų lengviau įskaityti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pirkėjai sutaupys laiko ir pinigų

Minėto prekybos tinklo klientų valdybos narys Viktoras atkreipė dėmesį į poreikį didinti šriftą, kas būtų itin patogu vyresnio amžiaus ar silpniau matantiems pirkėjams. Tai bus naudinga ne tik jiems, bet ir visiems klientams – pavyzdžiui, skubantiems. Mums svarbiausia, kad pirkėjai parduotuvėse jaustųsi patogiai ir galėtų lengvai rasti visą jiems reikalingą informaciją“, – pažymi G. Kitovė.

REKLAMA

Šis pokytis, pasak minėto prekybos tinklo komunikacijos vadovės Gintarės Kitovės, pirkėjams padės sutaupyti ne tik pinigų, bet ir laiko.

G. Kitovės teigimu, naujo dizaino elektroninės etiketės – sprendimas, sukurtas glaudžiai bendradarbiaujant su pačiais pirkėjais.

„Tai vienas iš sprendimų, apie kurį diskutavome ir konsultavomės su iš pirkėjų suburta prekybos tinklo klientų valdyba. Įsiklausymas į pirkėjų nuomonę yra didelis pranašumas: jų įžvalgos padeda dar sparčiau gerinti apsipirkimo patirtį visiems klientams.

REKLAMA

Pavyzdžiui, pagal klientų valdybos patarimus patobulinome  programėlę, įdiegėme naujas sveriamų produktų svarstykles, asortimentą papildėme gausesniu augalinės kilmės produktų pasirinkimu, ir tai tik dalis pokyčių.

Toliau intensyviai investuosime į klientų aptarnavimo kokybę ir planuojame įgyvendinti dar daugiau naujų sprendimų, kad kasdienis apsipirkimas būtų malonesnis ir sklandesnis“, – sako G. Kitovė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujasis kainų etikečių lentynose dizainas išsiskiria svarbiais patobulinimais. Visų pirma, kad pirkėjams būtų lengviau orientuotis ir greičiau rasti reikiamą informaciją, nuo šiol akciniai pasiūlymai žymimi dėmesį atkreipiančia raudona spalva.

Be to, etiketėse dar aiškiau išskirta, kaip pasinaudoti nuolaidomis, kurių prekybos tinklas kas savaitę skelbia tūkstančiams prekių. Nurodoma, kada akcija galioja tik su lojalumo kortele ar programėle, taip pat – koks pasiūlymas galioja konkrečiai prekei.

REKLAMA

„Taikome įvairias akcijas, kad pirkėjai galėtų sutaupyti apsiperkant: solidžias nuolaidas, specialius 1+1, 2+1 pasiūlymus. Naujo dizaino etiketėse visos sąlygos išdėstytos aiškiai ir paprastai, tad bus dar lengviau pasinaudoti nuolaidomis ir pirkiniams išleisti mažiau“, – sako G. Kitovė.

Taip pat, atsižvelgiant į pirkėjų pageidavimus, etiketėse nuo šiol naudojami didesni šriftai, kad informaciją būtų lengviau įskaityti.

REKLAMA

Minėto prekybos tinklo klientų valdybos narys Viktoras atkreipė dėmesį į poreikį didinti šriftą, kas būtų itin patogu vyresnio amžiaus ar silpniau matantiems pirkėjams.

„Tai bus naudinga ne tik jiems, bet ir visiems klientams – pavyzdžiui, skubantiems. Mums svarbiausia, kad pirkėjai parduotuvėse jaustųsi patogiai ir galėtų lengvai rasti visą jiems reikalingą informaciją“, – pažymi G. Kitovė.

Pokyčiai jau pasiekė visų minėtų prekybos tinklų parduotuvių šalyje lentynas – prekybos tinkle visos etiketės yra elektroninės, todėl permainas įgyvendinti galima vienu metu. Elektroninės etiketės padeda atsisakyti rankinio ir laikui imlaus darbo, tad darbuotojai gali daugiau dėmesio skirti pirkėjų aptarnavimui, o ne rutininėms veikloms.

Jos padeda prekybos tinklui siekti tvarumo tikslų, kadangi taip taupomi spausdinimui skirti resursai – popierius, rašalas. Be to, kai prekės kainos pakeičiamos automatiškai, iki minimumo sumažinama žmogiškos klaidos ir kainų neatitikimo rizika.

Tie ivairiausiu gerumu , o galutiniam rezultate runkelis bus susuktas apsuktas padarytas vidury baltos dienos - kaip lidl .
Jau apsidžiaugiau, kad savitarnos kasas naikina, ar bent jau garsą pamazino.... Aisku gerai tiems kas pakibo kaip visada, kasininkės kitame krautuvės gale girdi ir atbėga n kartu kol nuskenuoja apsisprendęs padirbėti nelegaliai...
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų