• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Volkswagen“ patiria vis didesnį spaudimą iš naujo apsvarstyti verslo ryšius su Kinijos automobilių gamintoja „SAIC“, kuri yra ilgametė Vokietijos markės partnerė, praneša „The Wall Street Journal“.

„Volkswagen“ patiria vis didesnį spaudimą iš naujo apsvarstyti verslo ryšius su Kinijos automobilių gamintoja „SAIC“, kuri yra ilgametė Vokietijos markės partnerė, praneša „The Wall Street Journal“.

REKLAMA

Vadovaujantis komunizmo aukų atminimo fondo Vašingtone Kinijos studijų direktoriaus Adriano Zenzo tvirtinimu, jis turi nuotraukas ir dokumentus, rodančius, kad bandymų poligoną statęs rangovas naudojosi darbo jėga, pažeidinėjant žmogaus teises.

Dienraštis rašo, kad „Volkswagen“ neneigė šių kaltinimų, tačiau tuo pačiu teigia neradusi jokių piktnaudžiavimo įrodymų ir pažymi, kad spaudžia „SAIC“ pateikti atsakymus į bendrovei rūpimus klausimus.

Dar gruodžio mėn. atliktas auditas Sindzingo gamykloje parodė, jog čia nebuvo rasta priverstinio darbo įrodymų, taip, lyg ir, siekiant nutraukti bet kokias spekuliacijas.

REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen“ atstovai „The Wall Street Journal“ žurnalistams taip pat atskleidė, jog šiuo metu su ilgamete partnere Kinijoje diskutuoja kaip ateityje galėtų atrodyti šių dviejų bendrovių bendradarbiavimas, sakant, jog dabar nagrinėjami įvairūs scenarijai.

REKLAMA

Praėjusiais metais Vokietijos vyriausybė ragino šalies ekonomikos varikliais laikomas bendroves sumažinti priklausomybę nuo Kinijos, siekiant užkirsti kelią netikėčiausiems scenarijams.

Neseniai atlikta apklausa parodė, jog 44 proc. Vokietijos įmonių ėmėsi priemonių, kurios leistų sumažinti priklausomybę nuo Kinijos, tačiau tokį sprendimą daugelis įmonių priėmė ne tik dėl Vokietijos vyriausybės raginimų.

REKLAMA
REKLAMA

Jungtinėse Valstijose vis dažniau pasigirsta siūlymų įpareigoti automobilių gamintojus nurodyti, kuriose šalyse pagamintus komponentus jie naudoja.

„Jau kelis mėnesius sakau, kad bendrovės, importuojančius automobilius į Jungtines Valstijas, turi pakeikti kiekvienos transporto priemonės sudedamųjų dalių kilmę“, – „The Wall Street Journal“ sakė Senato finansų komiteto vadovas senatorius Ronas Vydenas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Man didelį susirūpinimą kelia tai, kad kai kurie automobilių gamintojai nepakankamai stengiasi, jog jiems dalis tiekiantys tiekėjai gamyboje nenaudotų priverstinio darbo“, – tęsė jis.

Pasirodžius naujiems įtarimams dėl „Volkswagen“ padalinio veiklos Kinijoje, vienas didžiausių Vokietijos viešųjų investicinių fondų „Union Investment“ vadovas pareiškė, kad automobilių gamintoja dabar nebėra ta įmonė, į kurią jie rekomenduotų investuoti.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų