Europoje „Scout“ vardas nėra taip plačiai žinomas kaip Jungtinėse Valstijose, tačiau net ir ten, šį vardą atsimena tik vyresnio amžiaus vairuotojai. Matote, šeštame, septintame ir aštuntame dešimtmečiuose, traktorių gamintoja „International Harvester“ gamino itin populiarų „International Scout“ visureigį, kurio prisikėlimą iš numirusių suorganizavo ne bet kas, o „Volkswagen Group“.
„Volkswagen“ matydama potencialą elektrinių visureigių rinkoje, investavo milijonus į naujai įkurtą automobilių gamintoją „Scout Motors“, kuris Jungtinėse Valstijose pristatė du naujus modelius: „Land Rover Defender“ dydžio „Scout Traveler“ ir „Rivian R1T“ analogą – „Scout Terra“.
„Scout Motors“ atstovai sako, jog šios didžiulės vežėčios nėra tik eilinė demonstracija, kurią užmiršime po pusės metų. Tai – pilnavertiškai veikiantys prototipai, sukurti ant itin tvirtos rėminės konstrukcijos. Pastaroji šiuose automobiliuose bus naudinga dėl pravažumo ir galimybių patempti sunkią priekabą. Štai, „Traveler“ gali patempti daugiau nei 3 000 kg krovinį, o „Terra“ pikapas – net 4 500 kg priekabą. Kita vertus, abiejų modelių keliamoji galia siekia 900 kg.
Abudu modeliai iš pradžių bus siūlomi tik su elektrine pavara, tačiau vėliau rinkoje pasirodys hibridinė versija, kurioje benzininis variklis veiks kaip generatorius, padėsiantis išlaikyti norimą baterijos įkrovą ar tiesiog leis nuvažiuoti ilgesnius atstumus.
„Scout Motors“ sako, jog hibridinė versija galės nuvažiuoti daugiau nei 800 kilometrų distanciją, o elektrinė versija bus pajėgi įveikti maždaug 560 kilometrų.
Gamintojas taip pat žada, jog abu modeliai džiugins 1 350 Nm sukimo momentu ir galimybe iki 100 km/val. įsibėgėti greičiau nei per 4 sekundes.
Kol kas, planuojama, kad abu „Scout Motors“ modeliai bus skirti tik Jungtinių Valstijų rinkai, tačiau net ir amerikiečiams reikėtų palaukti, kol galės juos įsigyti.
Numatomas automobilių debiutas rinkoje yra numatytas ne anksčiau kaip 2027 metais.