Naujos kartos „M5“ pirmą kartą turės „M Hybrid“ pavarą, kurią sudaro 4,4 litro darbinio tūrio V8 variklis, išvystantis 585 arklio galias ir papildomai sumontuotas 197 arklio galias generuojantis elektros motoras.
„M5“ modelyje taip pat yra montuojama 18,6 kWh talpos baterija, su kuria vien elektra automobilis gali nuvažiuoti 67-69 kilometrus (pagal WLTP) ir važiuoti maksimaliu 140 km/val. greičiu. „M5“ gali būti įkraunamas per AC jungtį iki 7,4 kW galia.
Greitesnis negu bet kada
Maksimali visų variklių galia į ratus perduodama per automatinę 8 laipsnių „M Steptronic“ pavarų dėžę. Maksimalus naujojo automobilio greitis yra ribojamas iki 250 km/val., tačiau automobilį susikomplektavus su „M Driver“ paketu, maksimalaus greičio riba pasislenka ties 305 km/valandą. Automobilio degalų sąnaudos (važiuojant su išsikrovusia elektros baterija), sieks 10,2-10,3 l/100 kilometrų.
Prie galingo modelio jausmo prisideda ne tik jo techniniai parametrai, bet ir sodrus variklio garsas, kuriam išgauti naudojami elektroniniu būdu valdomos dujų išmetimo sistemos sklendės.
Elektros variklio galia perteikiama per „BMW IconicSounds Electric“ garsus, kurie yra skleidžiami automobiliui važiuojant tik elektra, taip pat papildo V8 variklio garsą.
Automobilis turi išmaniąją visų varančiųjų ratų sistemą „xDrive“, tačiau vairuotojas galės pasirinkti važiuoti 2WD režimu. Tokiu atveju variklių galia bus perduodama tik į galinę ašį, taip pat išjungiama dinaminė stabilumo kontrolė (DSC), tad šis režimas skirtas labiau patyrusiems vairuotojams.
Prie tikslaus automobilio valdymo ir stabilumo ekstremaliose sąlygose prisidės ir kiti inžinierių ištobulinti elementai – nuo važiuoklės konstrukcijos iki specialiai pritaikytų komponentų, kinematikos ir elastokinematikos sprendimų.
Standartinėje įrangoje „M5“ turės ir adaptyvią M pakabą su elektroniniu būdu valdomais amortizatoriais bei „Integral Active Steering" sistema, kuri geba galinius ratus pasukti iki 1,5 laipsnio kampu, taip pagerindama valdymą. Automobilio stabilumą padidins ir galimybė atskirai susireguliuoti kiekvieno rato amortizatorius.
Kainuos kaip butas
Naujos kartos modelis bus gaminamas ne Jungtinėse Valstijose ar Kinijoje, o BMW markės gimtinėje – Bavarijos regione esančiame Dingolfinge.
Gamintojas tvirtina, jog pagrindiniai „BMW M5“ automobilyje naudojami komponentai yra gaminami vietoje ar tiekiami iš netoliese esančių partnerių gamyklų.
Pavyzdžiui, specialiai šiam modeliui skirta važiuoklė yra gaminama atskirame Dingolfingo gamyklos ceche. Didelės talpos baterija taip pat yra gaminama šalia esančioje gamykloje, o štai iš anglies pluošto pagamintą stogą tiekia 30 kilometrų esanti gamykla Landshute.
BMW atstovai Lietuvoje patvirtino, jog naujos kartos modelis mūsų šalyje turėtų pasirodyti lapkričio mėnesį.
„BMW M5“ kaina mūsų šalyje prasidės nuo 147 850 eurų.