• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijos automobilių pramonės milžinė „Volkswagen“ imasi naujos, radikalios strategijos. Siekdama atlaikyti agresyvią Kinijos gamintojų konkurenciją pasaulinėje rinkoje, koncernas nusprendė naudoti tų pačių kinų ginklus – mažus kaštus ir greitį. Oficialiai patvirtinta, kad Kinijoje sukurti ir pagaminti modeliai bus eksportuojami į vis daugiau užsienio valstybių.

Vokietijos automobilių pramonės milžinė „Volkswagen“ imasi naujos, radikalios strategijos. Siekdama atlaikyti agresyvią Kinijos gamintojų konkurenciją pasaulinėje rinkoje, koncernas nusprendė naudoti tų pačių kinų ginklus – mažus kaštus ir greitį. Oficialiai patvirtinta, kad Kinijoje sukurti ir pagaminti modeliai bus eksportuojami į vis daugiau užsienio valstybių.

REKLAMA

Pirmieji šios strategijos žingsniai jau žengti. Prieš kelias savaites „Volkswagen“ pradėjo gabenti Kinijoje surinktus benzininius automobilius į Artimuosius Rytus. Dabar, pasak koncerno technologijų vadovo Kinijoje Thomaso Ulbricho, taikiklyje – Pietryčių ir Centrinės Azijos rinkos.

REKLAMA
REKLAMA

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA

„Sprendimus deriname su pagrindine būstine Vokietijoje. Mūsų tikslas – užtikrinti, kad kiekviena rinka gautų jai tinkamiausią modelių asortimentą“, – teigė T. Ulbrichas.

Kiniška kaina, vokiška emblema

Pagrindinis šio posūkio motyvas – pinigai. „Volkswagen“ skaičiavimais, dėl puikiai išvystytos vietinės tiekimo grandinės ir technologijų prieinamumo, sukurti naują elektromobilį Kinijoje kainuoja iki 50 proc. pigiau nei kituose regionuose.

REKLAMA
REKLAMA

Tai leidžia vokiečiams konkuruoti kaina su vietiniais Kinijos gamintojais, kurie, bėgdami nuo kainų karo namuose, taip pat aktyviai veržiasi į užsienio rinkas.

Savarankiškumas ir Europos išimtis

Koncernas pasiekė dar vieną svarbų lūžio tašką. Hefėjuje įkurtas inovacijų centras dabar geba savarankiškai, be nuolatinio derinimo su Vokietija, sukurti naują automobilį nuo platformos brėžinių iki galutinio patvirtinimo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visgi Europos pirkėjams ši žinia kol kas neturi tiesioginės įtakos. Gamintojas pabrėžia, kad eksportuoti kiniškų modelių į Senąjį žemyną neplanuojama.

Pagrindinė kliūtis – technologinis nesuderinamumas: Kinijos rinkai skirti išmanieji automobiliai naudoja specifinę elektroninę architektūrą ir programinę įrangą, kuri skiriasi nuo europinių standartų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų