Elektrinis, hibridinis, iš tinklo įkraunamas hibridas. Šiandien automobilių gamintojai gali naudotis įvairiausiais būdais, kurie leistų sukurti greitus arba ekonomiškus automobilius. Štai, iš tinklo įkraunamas hibridas gali būti ekonomiškas, tačiau jeigu su juo išsileistumėte į kelionę po Pietų Italiją, vidutinės degalų sąnaudos pasieks neregėtas aukštumas.
Kai kurie gamintojai žino, jog norint sukurti greitą ir ekonomišką automobilį, į variklio skyrių reikia montuoti šiandien daugelio engiamą opciją. Net ir šiame, technologijų amžiuje, dyzelinis variklis, vis dar, yra sunkiai pralenkiamas norint mėgautis didžiuliu sukimo momentu, greičiu ir juokingomis degalų sąnaudomis, ir BMW 6 cilindrų dyzelinis variklis ir kone geriausias to pavyzdys.
Subtilus kruizeris
„Alpine“ yra vienas iš tų gamintojų, kuris puikiai supranta pagal kokią paskirtį jų sukurtus automobilius naudoja bendrovės klientai.
Atsižvelgdami į jų poreikius, „Alpine“ pristatė atnaujintą „D4 S“ modelį, kuriame slypi įžymusis B57 vardu pavadintas dyzelinis variklis.
3,0 litrų, 6 cilindrų agregatas, orą siurbiantis su dviejų turbokompresorių pagalba, išvysto nei daug, nei mažai – 355 arklio galias ir šypseną keliantį 730 Nm sukimo momentą.
Gamintojas skelbia, jog net ir naudojant nuosaikiausią važiavimo režimą, „B4 S“ iki 100 km/val. įsibėgės per 4,8 sekundės ir pasieks 270 km/val. maksimalaus greičio padalą.
Labiausiai intriguojanti charakteristika – automobilio akceleracija nuo 0 iki 200 km/val. Ji trunka 19,1 sekundės. Jeigu galėtume palyginti, „Audi A4“ su panašaus galingumo dyzeliniu varikliu tą pačią užduotį sugeba įveikti per maždaug 22 sekundes.