Naujasis „Scenic E-Tech Electric“ sukurtas atsižvelgiant į šeimų poreikius keliauti laisvai ir saugiai. Jis puikiai dera su strateginiu planu „Renaulution“: jis yra elektrinis, modernus, kupinas naudingų ir intuityvių technologijų bei sukurtas darniau.
Tai pirmasis serijinis automobilis, atspindintis „Renault“ grupės siekį tapti naujos kartos automobilių gamintoju, propaguojančiu sąžiningą perėjimą prie elektra varomų transporto priemonių.
Šeimos automobilis, atitinkantis aukščiausius reikalavimus
Jis pagamintas ant CMF-EV platformos, kurią sukūrė Aljansas, o jo dizainas drąsus: jo ratų bazė, palyginti su kitais šios kategorijos automobiliais, yra nedidelė, tačiau erdvumas – rekordinis. Jis turi kompaktišką akumuliatorių (iki 87 kWh), todėl automobilyje atsiranda dar daugiau vietos, kad būtų galima išnaudoti idealias automobilio proporcijas. Variklio galia siekia 160 kW ( 220 AG), todėl automobilis yra judrus, gyvybingas ir tinkamas bet kokia kelionei.
Viduje jis patogus visiems keleiviams. Dėl plokščio stogo ir 2,78 m ilgio ratų bazės jis yra erdvus. Taigi, čia yra daug vietos keleiviams (įskaitant 278 mm spindulį keleivių keliams gale) ir bagažui (545 litrų bagažinėje). Ilgą patogumų sąrašą papildo naujoviškas kintamo skaidrumo stiklinis stogas „Solarbay“ ir „Ingenious“ porankis.
Multimedijos sistemoje „OpenR Link“ įdiegta daugiau kaip 50 programėlių, kad galėtumėte lengvai planuoti kelionę ir mėgautis ja kartu su visais bendrakeleiviais. Jo unikali funkcinių garsų seka yra neprilygstama – tai nepaprasto komandinio darbo su kompozitoriumi Jeanu-Micheliu Jarre'u rezultatas.
Naujasis „Scenic E-Tech“ bus pirmasis elektrinis automobilis „Renault“ gamoje, kuriame bus montuojama „Esprit Alpine“ apdaila, suteikianti jaudinančio sportiškumo. Jis gaminamas Douai („ElectriCity“) gamykloje, kaip ir nuo pat pradžių, ir rinkai bus pateiktas 2024 m. pradžioje.
Tvarus šeimos automobilis
Kuriant naujos kartos automobilių gamybos įmonę visų pirma reikia naujai pažvelgti į automobilius ir jų naudojimo būdus, kad kuo daugiau žmonių galėtų naudotis novatorišku, atsakingesniu ir saugesniu judumu. Tai taip pat reiškia, kad reikia mažinti transporto priemonių aplinkosauginį pėdsaką per visą jų gyvavimo ciklą – projektavimo ir gamybos metu, kelyje ir eksploatacijos pabaigoje, t. y. taikant principą „nuo lopšio iki kapo“.
Ši penktoji „Renault Scenic“ karta pristato naują judumo viziją. Protingesnis vartojimas ir atsakingesnė gamyba tampa norma. Įgyvendindama savo strateginius planus „Purpose“ ir „Renaultuion“, „Renault“ grupė tampa naujos kartos, į technologijas orientuota įmone, kuri siekia kurti ekonominę, aplinkosauginę ir socialinę vertę, ir iki 2040 m.
Europoje, o iki 2050 m. – visame pasaulyje, užtikrinti neutralų poveikį klimatui. „Renault“ kaip anglies dioksido išmetimo mažinimo pradininkė dar 2022 m. aukščiausiojo lygio susitikime„ChangeNOW“ pristatė savo koncepcinį automobilį „Scenic Vision“, kuriuo demonstruojamas prekės ženklo siekis kurti tvaresnes ir vizionierišas transporto priemones . Šiandien ši vizija pradedama įgyvendinti, nes pristatomas pirmasis darniau suprojektuotas visiškai elektrinis šeimos automobilis – naujasis „Scenic E-Tech Electric“.
Šis visiškai elektrinis šeimos automobilis yra išradingesnis, dosnesnis ir labiau nei bet kada anksčiau atitinka savo laikmetį. Tai – naujas tvaraus vystymosi ir saugos etapas. Naujasis „Scenic E-Tech electric“ automobilis surenkamas Prancūzijoje, „ElectriCity“ gamykloje Douai mieste ir žengia nauju keliu ekologiškesnio, saugesnio ir avangardiškesnio mobilumo link. Jo variklis taip pat gaminamas Prancūzijoje, „Megafactory“ gamykloje, esančioje Kleone. Iki 24 % šio automobilio medžiagų yra perdirbtos, o 90 % jo masės, įskaitant akumuliatorių, pagal Direktyvos 2005/64/EB reikalavimus gali būti perdirbta pramoniniu būdu.
Didesnis nuvažiuojamas atstumas ilgose kelionėse
Apskritai paėmus, akumuliatoriaus temperatūros valdymas yra vienas iš pagrindinių sėkmingo elektrinių transporto priemonių eksploatavimo veiksnių. Ekstremali temperatūra gali turėti įtakos jų veikimui, patikimumui, saugumui ir tarnavimo laikui. Tačiau keli su akumuliatoriumi susiję patobulinimai ir atradimai padėjo optimizuoti naujojo „Scenic E-Tech electric“ vienos įkrovos ridą, ypač ilgų kelionių metu.
Dėl naujos LG NMC (nikelio, mangano ir kobalto) technologijos, kuri efektyvina akumuliatoriaus chemines reakcijas, akumuliatoriaus energijos tankis yra 6 % didesnis nei „Megane E-Tech electric“ akumuliatoriaus. Maža to, automobiliui lėtėjant ar jį stabdant, iš akumuliatoriaus ir jėgos agregato surenkamos kalorijos nukreipiamos keleivių salonui šildyti, naudojant šilumos siurblį, kuris standartiškai įmontuotas visose naujojo „Scenic E-Tech electric“ versijose.
Iš tiesų tai reiškia, kad naujojo „Scenic E-Tech electric“ naudotojai gali būti ramūs, nes automobilį galės patogiai įkrauti, kad ir kur sustotų. Jiems nereiks ieškoti, „kur sustoti įkrauti automobilį“, ir neteks keisti savo nusistovėjusių keliavimo įpročių. Pavyzdžiui, keliaudami maršrutu Paryžius-Bordo, po ilgo pirmojo ruožo (iki 370 km greitkeliu), naudotojai gali pasirinkti vieną valandos sustojimą (pvz., pietums) arba du trumpesnius nei 30 minučių sustojimus. Maršrutą Paryžius-Marselis taip pat galima įveikti su dviem ar trimis sustojimais, o Hamburgas-Miunchenas – su dviem.