• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iš pirmo žvilgsnio, „Toyota 4500 GT“ niekuo nesiskiria nuo kitų japoniškų koncepcinių automobilių. Futuristiška išvaizda, naujausios technologijos, netradiciniai konstrukciniai sprendimai. Tačiau „Toyota 4500 GT“ yra retos rūšies automobilis. 
1989 metais pirmą kartą pristatytas „Toyota 4500 GT“ patenka į tų automobilių kategoriją, kurio kūrėjus vienu metu kalė prie kryžiaus ir tuo pačiu nešiojo ant rankų. Prieš dvidešimt septynis metus pademonstruotas „Toyota“ modelis nuolatos būdavo peikiamas dėl automobilio dizaino.

Iš pirmo žvilgsnio, „Toyota 4500 GT“ niekuo nesiskiria nuo kitų japoniškų koncepcinių automobilių. Futuristiška išvaizda, naujausios technologijos, netradiciniai konstrukciniai sprendimai. Tačiau „Toyota 4500 GT“ yra retos rūšies automobilis. 
1989 metais pirmą kartą pristatytas „Toyota 4500 GT“ patenka į tų automobilių kategoriją, kurio kūrėjus vienu metu kalė prie kryžiaus ir tuo pačiu nešiojo ant rankų. Prieš dvidešimt septynis metus pademonstruotas „Toyota“ modelis nuolatos būdavo peikiamas dėl automobilio dizaino.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Toyota 4500 GT“ : 2+2 tipo prabangus universalas


Pasakę keletą užgauliojančių sakinių apie automobilio eksterjerą, kritikai labai greitai tapdavo gerbėjais ir girdavo „4500 GT“ techninė pusę. Ypač 4.5 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų, 300 arklio galių ir 390 Nm išvystantį variklį.
Pasak tuometinių „Toyota“ spaudos pranešimų, „4500 GT“ buvo sukurtas tam, jog galėtų patenkinti išpuikusių vokiečių poreikius. Jis turėjo sutalpinti keturis suaugusius žmonės, jis turėjo turėti puikią garso izoliaciją ir jis privalėjo be menkiausio cyptelėjimo Vokietijos greitkeliais lėkti 250 km/val. greičiu.

REKLAMA

„Toyota 4500 GT“ : 2+2 tipo prabangus universalas


„Toyota“ inžinieriai atsižvelgdami į šiuos poreikius, sukūrė automobilį, kuris absoliučiai stingdančioje tyloje galėjo skrieti net 300 km/val. greičiu.
Įdomiausia yra tai, jog „4500 GT“ tapo savotiška laboratorija ant ratų ir padėjo labai tvirtus pagrindus vėliau pasirodžiusiems „Toyota Soarer“ ir „Lexus SC“ modeliams. Būtent šie du prabangūs kupė naudojo tą patį, tačiau mažesnio darbinio tūrio 4.0 litrų benzininį variklį, tą pačią mechaninę pavarų dėžę, tuos pačius pakabos komponentus.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų