„Renault“, kuri savo elektromobilių gamą plečia pamažu, Jungtinėje Karalystėje potencialius pirkėjus nusprendė sudominti į pagalbą pasitelkdama faktus, o tiksliau – „AutoExpress“ žurnalisto nuomonę.
„Renault“ atstovai į savo reklamą įtraukė konkrečią, bet daug pasakančią frazę: „Naujasis „Renault Scenic“ kaina ir nuvažiuojamas atstumas daro gėdą „Tesla Model Y“.
Jeigu dar nebūtų gana – reklamos autoriai į pagalbą pasitelkė papildomas priemones.
Kadangi tai yra skaitmeninis reklaminis skydas, jis gali iš anksto atpažinti artėjančius „Tesla“ automobilius ir pakeisti išankstinį reklamos užrašą į kitokį.
Pavyzdžiui:, „This is awkward“, „Elong-er“ ar „You're probably good at other things“.
Šiuo metu „Renault Scenic e-Tech“ yra toliausiai nuvažiuojantis bendrovės elektromobilis.
Versija su 87 kWh talpos baterija gali nuvažiuoti iki 625 kilometrų atstumą, arba maždaug 150 kilometrų daugiau negu panašių parametrų „Tesla Model Y“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!