Šiuo metu Europos Sąjungoje parduodami elektromobiliai privalo suteikti jų savininkams ne trumpesnę negu 8 metų arba 160 000 kilometrų baterijos garantiją.
Tai – ganėtinai ilgas laiko tarpas per kurį į paviršių gali išlįsti gedimai, kuriuos gamintojas turėtų padengti. Vis dėlto, „Tesla“ savininkų forumuose ir šių automobilių vairuotojams skirtose bendruomenėse pasirodo vis daugiau pranešimų apie pavojingą ir nerimą keliančią problemą, kuri jiems yra geriau žinoma „BMS_a079“ vardu.
Vis dažniau „Tesla Model 3“ ir „Model Y“ vairuotojai per vidurį sumontuotame ekrane išvystą šią klaidą, kuri nurodo, jog „Tesla“ elektromobilių savininkai turėtų apsilankyti autorizuotame servise.
Atsižvelgę į rekomendacijas ir nuvykę į „Tesla“ servisą, kiekvienas iš jų vėliau sužinojo, jog norint išspręsti šią problemą, iš pradžių reikės pakeisti itin brangią bateriją.
Daugelis su šia problemų susidūrusių savininkų vieningai tvirtina, jog gedimas atsirado pasiekus numatytos garantinės ridos limitą. O ir keletas pavyzdžių rodo, jog „Tesla“ nusprendė pasinaudoti savo galios pozicija ir nesutiko pakeisti baterijos pagal numatytąsias garantijos sąlygas.
Šį gedimą turinčių automobilių gretos – pakankamai didelės. „BMS_a079“ klaida buvo užfiksuota ne tik senesniuose, pavyzdžiui 2021 metais pagamintuose „Model 3“ ir „Model Y“ modeliuose, bet ir naujesniuose automobiliuose su pažangesnėmis baterijomis.