Hibridinio „Porsche 911“ pasirodymas, neabejotinai, turės tokį patį poveikį kaip dešimto dešimtmečio pabaigoje pristatytas „996“ kartos modelis, kuris atsisakė oru aušinamu variklių ir vietoje to pradėjo naudoti modernią aušinimo sistemą.
„Porsche“ savo naujausią inžinierinį kūrinį vadina „T-Hybrid“ (angl. Turbo-Hybrid) vardu. Tai – itin lengva ir galinga hibridinė sistema, kurios epicentre – 3,6 litro, 6 cilindrų benzininis variklis, kuriam kompaniją palaiko elektrinis turbokompresorius.
Elektrinis variklis buvo įtaisytas šalia turbinos veleno ir padeda akimirksniu padidinti turbokompresoriaus veikimo greitį. Naudojant elektros variklį, turbokompresoriaus slėgis padidėja akimirksniu, o tai transformuojasi į geresnę dinamiką, nepriklausomai nuo variklio apkrovos.
Šią hibridinę pavarą papildo tvirtesnė ir greitesnė 8 laipsnių „PDK“ pavarų dėžė, kurioje taip pat buvo integruotas elektros variklis, sugebantis išvystyti 40 kW galią ir 150 Nm sukimo momentą.
„Porsche“ neslepia, jog kuriant hibridinį modelį inžinieriai ieškojo pačių išradingiausių būdų, jog sugebėtų sukontroliuoti automobilio svorį. Nors naujasis modelis dabar sveria 1 595 kilogramus, tačiau tai yra tik 50 kilogramų daugiau už anksčiau gamintą „GTS“ versiją.
Išlaikė klasikinę komponuotę
Pirminės prielaidos, kad priekinę ašį varys elektros variklis, hibridiniame „911“ nepasitvirtino. „GTS“ modelyje ši sistema generuoja bendrą 541 arklio galią ir 610 Nm sukimo momentą. Ši hibridinė pavara, vis dar, suka tik galinius ratus.
Gamintojas tvirtina, jog „GTS“ versijos akceleracija iki 100 km/val. truks vos 3 sekundes (anksčiau 3,4 sek), o maksimalus greitis sieks 312 km/val.
Dinamikos pokyčius kone geriausiai iliustruoja anksčiau paskelbtas Niurburgringo trasos įveikimo laikas. Hibridinė „GTS“ trasą įveikė per 7 min. ir 16,934 sek. arba 8,7 sekundės greičiau nei prieš tai gaminta „GTS“ versija be hibridinės pavaros.
Jeigu dar to nebūtų gana, hibridinė versija yra netgi greitesnė už „Turbo S“ (992.1) versiją, kurios laikas – 7 min. 17,3 sek.
Prie prisidėjo ne tik pažangi hibridinė pavara, bet ir iš esmės pakeista „GTS“ važiuoklė. Dabar „GTS“ standartinėje įrangoje bus galinių vairuojamųjų ratų sistema, aktyvūs stabilizatoriai, aktyvi pakabos sistema „PASM“ ir 10 mm mažesnė kėbulo prošvaisa.
Salone – tik ekranai
„Porsche“ taip pat pademonstravo atnaujintą standartinę „Carrera“ versiją. Joje – gerai pažįstamas 3,0 litrų, 6 cilindrų motoras su dviem turbokompresoriais. Nuo šiol „Carrera“ esantis motoras išvystys 394 arklio galias (+9) ir 450 Nm.
Galiausiai, „992.2“ kartos automobiliuose atsirado keletas nedidelių, bet svarbių, atsižvelgiant į markės specifiką, pakeitimų.
Pirmą kartą „Porsche 911“ automobilyje bus diegiamas tik skaitmeninis prietaisų skydelis. Anksčiau naudotas analoginis tachometro ciferblatas buvo panaikintas.
Atnaujintame modelyje taip pat nebeliko kairėje pusėje esančios užvedimo spynelės. Dabar vietoje jo – mygtukas, kuris neabejotinai suerzins konservatyviausius „Porsche“ gerbėjus.
Tapo brangesnis
Kaip ir anksčiau, „Porsche“ iš pradžių siūlys rinktis iš trijų „911“ modelio versijų: „Carrera“, „Carrera GTS“ ir „Carrera 4 GTS“.
Lietuvoje standartinės „Carrera“ versijos kaina sieks 132 600 eurų. Tuo tarpu hibridinės versijos kaina sieks 176 600 eurų.
Brangiausios versijos titulas atiteks „Carrera 4 GTS“. Jos kaina Lietuvoje sieks 184 900 eurų.