• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Bugatti“ vardu pažymėti automobiliai labai dažnai vadinami inžineriniais stebuklais. Milijonus kainuojantys modeliai kiekvieną kartą liaupsinami dėl išskirtinio komforto, važiavimo savybių, surinkimo kokybės ir dėmesio detalėms, tačiau visi šie privalumai nublankdavo prieš patį svarbiausią komponentą – variklį.

„Bugatti“ vardu pažymėti automobiliai labai dažnai vadinami inžineriniais stebuklais. Milijonus kainuojantys modeliai kiekvieną kartą liaupsinami dėl išskirtinio komforto, važiavimo savybių, surinkimo kokybės ir dėmesio detalėms, tačiau visi šie privalumai nublankdavo prieš patį svarbiausią komponentą – variklį.

REKLAMA

Nuo pat naujos kartos „Bugatti“ automobilių pasirodymo naujo tūkstantmečio pradžioje, prancūziškos markės mašinos nuolatos naudodavo didelio pajėgumo W formos, 16 cilindrų benzininius variklius.

Skirtingos variklių versijos generuodavo nuo 1001 iki net 1 600 arklio galių, o ir panašu, jog netolimoje ateityje pasirodysiantis naujas „Bugatti“ modelis bus ne ką mažiau galingas.

Šiame elektrifikacijos pasaulyje automobilių industrijos ekspertai ne vieną kartą kvestionavo „Bugatti“ markės svarbą. Visgi, eilę metų būtent benzininis variklis atlikdavo svarbiausią vaidmenį, o jį pakeitus, „Bugatti“ taptų tik dar vienu, labai brangiu elektriniu automobiliu.

REKLAMA
REKLAMA

Nepaisant šių nuogąstavimų, „Bugatti“ oficialiai pranešė, jog jų sekantis automobilis naudos naują variklį. Vietoje monstriško 8,0 litrų, W16 tipo variklio bendrovė naudos paprastesnės konstrukcijos variklį, kuriame cilindrų išdėstymo forma primena V raidę.

REKLAMA

„Birželį mes pristatysime naujausią „Bugatti“ automobilių evoliuciją. Pristatysime hibridinę pavarą, kurios epicentre išvysite V16 tipo variklį“, – rašoma „Bugatti“ pranešime.

Anksčiau pasirodžiusiuose pranešimuose buvo teigiama, jog „Bugatti“ į pagalbą pasitelkė automobilių sporto pasaulyje gerai žinomą bendrovę „Cosworth“. Teigiama, jog būtent šios įmonės inžinieriams buvo patikėtas hibridinės pavaros kūrimas.

Neoficialių pranešimų teigimu, naujasis motoras gali netgi nebenaudoti turbokompresorių, mat elektros motorų generuojamas impulsas sugebėtų juos atstoti. Šis sprendimas reiškia, jog „Bugatti“ gali naudoti atmosferinį variklį, kuris šiais laikais yra tikra retenybė.

O dabar – laikas muzikai.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų